Blåbærmuffins Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 til "Når mannen snart blir klar" eller noe Synes vi har hatt utrolig mye fremgang her de siste par mnd! Er lite aktivitet her og, noe som for min del skyldes at jeg ikke har så mye å klage på lengre... Håper det er sånn for dere andre og!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Nope... desverre. Her gaar det ikke fremover at all! Eneste positive er at jeg fikk utav han at det ikke er nerver og redsel som stopper han. Men jeg maa se langt etter spire enda jegm hvertfall. Saa for meg maa forumet hete som det heter! Men jippi og hurra for alle dere som har fremgang! Lykke til!!!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Enig med BarniHodet, absolutt ingen fremgang her heller så får pent holde meg til dette forumet en god stund til..*arg* :-)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Det er et forum: snart klar! Anbefaler dette forumet til de som snart er klare! Vi hadde en diskusjon rett etter at forumet her ble startet, av meg og Babycakes blant annet. Det er godt å ha et forum for de som ikke har mannen med seg i det hele tatt
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Er enig med alle sammen jeg..=o) hehe... hmmm...kom en tanke: hva med "til mannen/kvinnen er klar"??...Nei det blir ikke riktig (eller), for det er jo et annet forum som heter snart klar? og dette er jo et form der mannen (og kvinnen hvis det er hun som er etter) absolutt ikke er klar i det hele tatt, og litt nølende da..hehe... Ikke lett...menmen. Vet jo at navnet på forumet får andre til å tenke: "herregud, er det et forum der folk planlegger barn bak mannens rygg" eller noe den duren... Og vi må jo forsvare oss på at det er nettopp dette vi ikke gjør... Ci har jo fått mange rar henvendelser, som at noen har så lyst på barn og vurderer å slutte på pilla uten at mannen vet det og sånt, og dette er noe vi ikke støtter... Hehehe...ble litt ivrig i skrivingen her...haha klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå