Gå til innhold

noen som bare brukte 1 pp??????????


Gjest

Anbefalte innlegg

eller 2??

har litt forhåpninger, men blir så nedtrykt av å lese om alle de pp folk bruker, har et lite snev av håp jeg da;)

selv om jeg ser det som lite sannsynlig..

 

noen som kan lyse opp dagen (natten) litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg brukte bare 1 pp på sønnen min, 2 pp på en spire jeg mistet i SA, og 1 pp etter SA på å bli gravid :) Jeg er heldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:) Jeg har vært gravid en gang før, da ble jeg gravid mens jeg gikk på p-piller. Det endte dessverre i SA i 6 uke, men vi fikk ikke sukk for oss før jeg var gravid igjen. Fikk ikke mensen engang:) Har også en venninne som har blitt gravid på første forsøk hver gang, og hun har 3 nå:) Det samme gjelder min tante! Så det er noen av oss som bare er veldig veldig heldige, mens andre dessverre må slite lenge. Urettferdig, men sånn er det nå engang..

Krysser fingerene for deg, jeg:) Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

 

Den satt på første forsøk. Men jeg hadde sluttet med p-sprøyte i god tid før vi begynte å prøve, så syklusen min var normal igjen. Tror det hadde litt å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte bare 1 pp, men hadde sluttet med p-piller for en stund siden slik at syklusen var stabil. Var ikke forbredt på positivt svar så fort :-) Føler meg utrolig heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok mer vanlig enn vi får inntrykk av her; mange får det til relativ fort. Førstemann satt i 3. pp etter pilleslutt. Andre gangen ble jeg gravid i 2. pp, mistet dessverre, men ble gravid igjen i 1. pp etter MA. Mistet også denne spiren, og da gikk det ca. 5 pp'er før jeg ble gravid igjen. Jeg er nå i 10. uker og håper jeg får beholde denne spiren. Med andre ord; det går fint an å få det til fort (skal også legge til at jeg allerede med førstemann hadde passert 30 år, så jeg hører ikke til blant de yngste). Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstemann var en oooops-graviditet, men VELDIG velkommen. Andremann satt etter 2 mnd.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i et Gravid-blad at 25% får det til i 1.pp, innen 6 mnd var 50% gravide og innen ett år var 80% gravide. Av 100% som prøver liksom. Det stod der;) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 mann - 3pp

2 mann - 3pp men mistet i SA

3 mann - 1pp etter SA=)

 

så her har d gått fort alle gangene. kan ikkje klage!!!

 

de aller aller fleste blir gravid innen 6pp!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar....dette letta humøret litt. håper vi kan kline til med bare en;))))

skal teste sædceller i juni om de fungerer, sambo har en testikkel som ikke produserer nok levedyktige celler, men kan ha forandra seg;) krysse fingrene for at vi begynner med det beste utgangspunt og at vi er friske å raske å at spiren sitter kjapt;)

helt tullete..første pp blir nok ikke før juli....leeeenge å vente

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi starta prøvinga rundt EL i mai, og spira satt med en gang =) Testa positivt i dag!

 

Brukte 3 pp med førstemann, men da var vi ikke så nøye med å klaffe samleiene rundt EL, og når vi var litt mer obs, satt den også med en gang da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å begynne å prøve ved neste eggløsning vi, men her sitter vi, og jeg fikk aldri mensen igjen etter forrige gang, så den satt på 0 forsøk og kun en hyggelig kveld! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid for fyrste gong her, traff på første forsøk! Heilt fullstendig uventa, egentlig...

 

Slutta på pillen for snart to år sidan, har brukt gummi etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her satt spiren på første pp, men hadde da sluttet på p-pillen noen mnd i forvegen og brukte kondom til vi var klare til å prøve. Hadde aldri trodd den skulle sitte på 1.forsøk!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...