Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Gleder meg villt. Droppet alt med knyting osv, er for høytravende det for meg. Klips ting på så det sitter. Nå håper jeg bare babyslynga sender ut raskt Vil ha NÅ!
moo Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Gratulerer med et godt valg! Veldig pappavennlig også, sies det. Hvilken farge valgte du?
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 etter mye om og menn ble det beige, eller camel som den het...
bobby - nr 2 i juli Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Det blir nok bra! Bare håper du slipper å vente så lenge som jeg måtte på min, bestilte før påske og fikk den i mai... Men de beklaget veldig og skyldte på sine levrandører. Er i alle fall veldig fornøyd med min!
Vildur Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg bestilte for noen dager siden, og fikk mail om at leveringstiden er opp til 4 uker pga. stor pågang. Vi får smøre oss med tålmodighet!
duppi79 Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Vil bare tipse at alle som ønsker seg ergo sele så er det en dame som har annonse på finn.. bare å søke på ergo bære sele... Når jeg bestillte 17 mai så hadde jeg den i hus 19 mai:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå