Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 det gjør jeg;) (ehh,kremt VI!) gleder meg slik til å begynne prøve;) andre i samme situasjon?
Meg og gutten min Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 tja jeg slutter med pillen 3 juni, så kan nok hende det blir april barn på oss... ikke godt å si:)
*Mysillen* Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 går for mai barn jeg da...hehe...skal starte på medisiner i juli...så da er det sykehuset som styrer syklusen min xxx fingra for at den sitter i august nå da
chiselle Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 jeg...vi også Fikk mensen nå på mandag, så vi skal begynne å prøve i juli tenker jeg, for regner med at neste mens blir i slutten av juni. Gleder meg masse jeg også Kjøpte folsyre i dag, skal ta første pilla i dag! Leste nemlig at man burde begynne en mnd før graviditet..forrige gang tok jeg ikke før jeg slutta på pilla.. Har du noen barn fra før?
Meg og gutten min Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 man skal egentlig begynne med folsyre når man planlegger å bli gravid:)
*vilsågjerne* Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Jeg HÅÅÅÅÅPER på aprilbarn, men tror det blir mai - juni barn... ;p
Stoltmai mamma:) Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Vi satser også på april barn, mistet 23 mai, så nå er vi i full gang med prøvinga igjen. Lykke til alle sammen
bente69;) Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Etter 25 pp håper jeg virkelig jeg får februar baby, jeg vil ha spire nå!!! Å vente på en evt april baby er lenge til det..... Ja, det er lurt å ta folsyre en stund før en begynner å prøve. Jeg har knaska noen glass, så her skal det ikke stå på folsyre hvertfall:)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 begynner prøving i juli...så får vi se hva vi får til;) satser på april eller mai barn;) hadde vært like kjekt med begge...skal prøve i juli/ august og september...så få rvi se.. går på skolen, og i forhold til penger og perm, så er det vel mai som passer best..får se;) har ingen barn fra før....blir første..jippie,har en spennende tid i møte.har dere barn?
bente69;) Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Vi har verdens fineste snuppe som blir 3 år i morgen:) Som forøverig kom til i 1 pp, så det er veldig urettferdig at vi nå er i pp 25 uten at et mirakel har festet seg. VIL HA POSITIV TEST NÅ!!!!!!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Jeg, vel vi blir med=o) hehehe... Dette blir min første pp så er jo veldig spent da....hehe...Men har ikke store forhåpninger da (forteller jeg meg selv...) men får se hva som skjer=o) Får vel sikkert teste på bursdagen min...(20 dager til...=o) )
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er med... Jeg har stått stille på 1pp nå siden vi bestemte oss for å prøve på en liten gullunge... Så forhåpentlig er det en god grunn til at TR lar vente på seg;) Men jeg aaaner ikke når jeg skal teste da. Men BabyCakes, var ikke du her når jeg var her sist? Eller var det bare en med likt nick?1
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 håper spiren sitte hos alle når de vil;) jeg må nok vente med å begynne pp,men er ikke så lenge til da;) bare to tr på besøk så er det testing. sist menstruasjon var den siste på pillen, så skal i utg.punktet ha den neste lørdag, har ikke peil på syklusen min da...off, håper jeg blir klok på den innen pp begynner;)
chiselle Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 Dere får bare prøve i vei! Jeg tenkte også at det ble vanskelig å finne ut av syklusen pga at jeg hadde gått på p-piller..men begynte å prøve ca en-to uker etter siste pillebrett, og hadde sex ca annenhver dag..og jeg ble gravid med en gang jeg! I følge terminkalkulator så virker det som det stemte ganske bra at jeg hadde eggløsning ca 2 uker før forventet mens (hvis jeg fortsatt hadde gått på piller..altså at eggløsningen skjedde to uker før den datoen jeg skulle fått mensen ettter p-pillesyklusen). Men husker jeg leste at det er størst sjans for å bli gravid rett etter pilleslutt (første ukene etter altså) og etter tre mnd etter slutt igjen.. Hvorfor skal du vente med pp? Pga at du vil ha i april/mai? Håper den sitter når du vil også! Spennende sommer for oss alle:) ps. sønnen min er ca 1,5 år ja..
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #15 Skrevet 2. juni 2007 vil vente litt pga økonomiske grunner.går på skole, så hadde vært greit fått slik at jeg ikke har så mye å ta igjen når perm er over (april/mai)..bare en mnd og eksamen f.eks. pluss at sambo har gått på cellegift, og det er et år siden sist kur nå, så greit å vente vertfall et år og noen mnd, hadde siste mens 12 mai..ikke begynt på pillen igjen etterpå, så i juli /august er det jo ca tre mnd da..hehe..får se neste helg da om jeg får den rundt de tider slik at jeg har litt peil på syklus. presterte da i går og ha masse sex etter noen øl, og gikk rett i glemmebok at vi ikke var på pillen..hehe, er aldri godt å vite da, hva som kan skje..hehe. men krysser fingrene for spire i juli/august ja;)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #16 Skrevet 2. juni 2007 er det veldig viktig med folsyre? kan jeg bare begynne ta nå liksom selv om vi ikke prøver før om 1 mnd ca? har ikke hørt om d før jeg kom inn hit jeg...
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #17 Skrevet 2. juni 2007 Hei tillab *og lille Embla+1pp* Jeg husker deg...=o) Jeg var her når du var her ja...Men ble aldri prøver før nå..=o) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå