Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i dag. svak svak strek. er det skyggestrek? hva vil det egentlig si? Tar nye test om en uke. leeenge å vente... klarer sikkert ikke vente :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis streken er grå er det en skyggestrek. Hvis det er farge på den er testen positiv. Masse lykke til!=)

Skrevet

som de sier så er det positivt med farge, men må du vente fullt en uke da? det er pining det;) hehe

Skrevet

du skjønner at jeg mistet for bare noen uker siden... er derfor redd for at det kan være igjen hcg fra da... men det er jo seks uker siden da, så det brude vel være borte..? Klarer nok ikke vente en hel uke. har en del teststrips fra danmark, så det koster meg ikke dyrt å "sløse" bort noen. Er så utålmodig jeg! Håper den blir sterkere hvertfall! Var da farge på den jeg tok i dag. lys lilla, mens den andre var mørk lilla.

Skrevet

Da var ihvertfall testen positiv.

Så trist å høre at du mistet. Håper at det ikke er igjen hcg etter det, jeg vet ikke hvor lenge det kan sitte igjen. Men hvis du tester igjen om 3 dager, så burde den være sterkere hvis du er gravid. Masse lykke til! Håper du er gravid og at spira sitter i 9 mnd=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...