Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg og mini har gått på svømming der siden januar, alt har gått så fint, men i går fikk vi melding om at hele greien var avblåst!!!!!!! Krangling mellom instruktører og organiseringsdamen. Hva i pøkk er det som skjer egentlig?? Har dere også fått melding?? Noen som vet hva som har skjedd?? Jeg må ærlig si at jeg føler meg litt lurt.. Plutselig skal vi ikke få svømme mer liksom.. Og alt vi vet er at de er uenig om noe.. Uten at jeg vet bakgrunnen eller noe, så syns jeg det er fryktelig uproffesjonellt.. Hva tenker dere? Vi er jo mange som dette går ut over.. Jeg skulle så gjerne visst hvordan det kan være mulig å få igang noe svømming igjen.. Vi likte jo oss så godt!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Ja vi har gått der og sitter her som ett stort spørsmåltegn!!! Kan ikke si at jeg har merket noe til de konfliktene.. Fikk jo nesten sjokk av den meld. Såååå skuffet.. Er gjerne med på å få i gang noe svømming igjen på ett eller annet vis...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Ja, ikke sant ja, jeg også ble så skuffet er det flere??? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå