Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 chatter med x på facebook og savner han.. føler meg som en dritt, men vi hadde det spesielt..og han støttet meg alltid+var min beste venn..sambo ikke noe av dette;( Får sommerfugler i magen.. begge er i et nytt forhold nå, og uff........... flere som noen ganger tenker i disse baner..? har baby på 6 mnd som jeg ønsker alt godt, ikke skilte foreldre..
*bolla pinnsvin* Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Kutt all kontakt nå. Man kan ikke hjelpe hva man føler for andre, men man kan velge å ikke gjøre noe med det, ikke gi næring til det og la det gå over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 jepp, derfor har jeg brutt all kontakt med x'en. vi passa mye bedre sammen enn noen annen jeg har møtt (inkl. han jeg har barn med), men det var for mange negative sider med han/forholdet vårt som gjorde at det ble slutt, og aldri ville funka. så generelt sett har jeg det bedre med han jeg er nå. men savner de positive tinga med x'en som INGEN andre får frem hos meg. men fokuserer og minner meg selv på hvorfor det ble slutt, og alt det vonde i x-forholdet. har mye mer samvittighet i forhold til han jeg er med nå.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 savner egentlig bare vennskapet vårt,, men det går jo ikke;( han var virkelig min beste venn i tillegg.. takk for råd..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Det var vel en grunn til at det ble slutt mellom dere?! Det var vel en grunn til at du valgte din nåværende samboer og fikk hans barn?! Tenk på det du!!! Før du sårer noen andre.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 det ble aldri slutt pga oss, det var noe utenom som skjedde og som kom i veien..familietrøbbel..så ingen gjorde det slutt.. vet hva du mener;) livet er ikke lett..vil ikke såre noen! HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Det jeg savner ved denne x er "han fikk meg til å være(føle meg som den personen jeg ønsker å være - han fikk frem de gode sidene mine"..han jewg er sammen med nå gjør meg til en person jeg ikke ønsker å være..og jeg fler jeg går på tå ..dessuten er han frekk når han snakker om mone foreldre som ikke har gjort annet enn å stile opp for oss med ALT! Hvorfor skal livet være så vanskelig..hm...men jeg ønsker virkelig ikke å ødelegge for noen, men x også savner vennskapet vårt.. er det vi savner begge to..og er det så ille å gjenoppta det?? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå