*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Heisann. Enda en uke igjen til IKM...... kjedelig Er en veldig utålmodig jente. he he Nå er ikke stikkene i livmora så kraftige lengre, bare murringer. Er fortsatt kvalm ved sultfølelse... Det stikker i puppene men gjør ikke vondt hvis jeg klemmer de. Skal det gjøre det? Leste at livmortappen var stor/hoven og myk med en hard grop i midten hvis du er gravid. Jeg måtte jo bare kjenne etter og den var veldig stor og myk, ble overasket av hvor godt jeg kjente den.. Håper det ikke er for ekkelt at jeg skriver om dette :-) Lurte bare på om det er noen andre som vet mere om dette? klem fra meg
babyT Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Er så enig i at dagene går sent!!! IKM 7. juni. Har hatt murringer de siste dagene, og brystene har vært ømme siden EL. Det høyre er verst. Ikke så ille om morgenen, men blir verre utover dagen. Stikker i dem ved berøring, men ikke ellers. Kan ikke se at de er større, at areola er mørkere eller at blodårene er blitt tydeligere, men det kommer kanskje ikke med en gang....? Har også følt meg litt kvalm og uggen i magen, men det kan jo like gjerne være andre ting (er visst noe magegreier som går her nå... Er lærer så er jo i kontakt med barn hver dag...). Livmortappen har jeg aldri kjent på så aner ikke hva som er normalt der... Føles som en evighet til neste torsdag...
*Mysillen* Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 hei på du.... ja tiden går vel litt sakte kanskje... synes egentlig dagene går veldig fort jeg da...men ventingen tar liksom tid alikevel...hehe.. skal ikke fortelle deg noe om tegna dine..hehe...for det de fleste her kaller graviditets tegn...ja det er mens tegna mine....men vi er jo alle forkjellige...ja og tegna de kan jo være de samme uansett liksom...vanskelig det der... tappen har jeg ikke akkurat så mye kjennskap til...tror jeg er en av de få som ikke er tappe tafser her på bim...hihi! uansett da....ønsker deg lykke til håper det er en lite spire som holder på å sette seg fast i magen din
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 SIGNERER på at dagene går sakte!! Jeg har gitt bort alt som heter tester, skal ikke teste før langt over IKM. Men alikevel kan man jo ikke la være å kjenne etter tegn, da. Jeg har IKM onsdag 7., og synes det virker som en EVIGHET til. Enda skal jeg vente 14 dager over IKM dersom mensen ikke kommer, før jeg tester.... I går begynte puppene å sprenge... Skikkelig! Det stakk og sprengte i hele går, men det er ikke noe synlig forandring på dem. Jeg kjenner ikke forskjell når jeg klemmer, så jeg tror du er innenfor normalen der... ) Uggen er jeg også, men ikke så mye som jeg har vært før. MEN i morges da jeg skulle stå opp, knøyt det seg skikkelig i hofta på den ene siden! Som om et mini-hekseskudd! Og da fikk jeg back-lash til forrige gang jeg var gravid... Det var akkurat på samme måte! Så noe skjer i kroppen min! Men som sagt, jeg er veldig avventende, dette har jeg hatt før og da har det ikke blitt baby. Krysser fingrene for deg, da!!!
3troll blir til 4troll Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 testet i dag , har IKM i morgen 6 juni... men nei , negativ Men jeg stoler ikke på den... har syklus på 21 dager , og den kan jo variere fra 21-35 dager etter hva jeg har lest . Har vært litt ujevn etter pille slutt ( var på pillen i kun ca 3 mnd). I det siste har jeg vært svimmel og trøtt, hatt stikkninger/ smerter ved begge sidene nede ved livmoren og øm innimellom på puppene ... Jeg mangler dessuten enkelte "symptom" på at jeg venter TR ... som den måndtlige kvisa og smålig vondt i selve magen.. spotting etc.. ingen tegn så langt på at den er på vei... Kan det være.... ønske ønske....*** Tenkte å vente en uke eller to til, så ta en test til om ikke TR ankommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå