*Vetlis* Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg husker nemlig ikke om jeg har tatt den i dag. SÅ hva er værst at jeg ahr tatt den, men tar en til for å være sikker? Eller at jeg dropper det å risikerer å ikke få noe??
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Ikke noe farlig å hoppe over en dag med albyl-e. Tror jeg heller ville ha hoppet over enn å ta dobbel dose, selv om jeg heller ikke tror det er så farlig. hvorfor står du på albyl e? for å forhindre blodpropp?
*Vetlis* Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Så ikke svaret før nå jeg, så jeg dyttet i meg en før jeg la meg i går :-) I'm still alive! Jeg går på det pga at jeg har hatt 2 ma. Så nå håper vi det skal hjelpe da, så langt ser det bra ut!
Feliz31 Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 jeg har begynt på Abyl E i dag. Håper at de gir bedre vekstvilkår for frøet der inne. Har hatt infarkert i morkaka i tidligere svangerskap noe som resulterte i dødfødsel i uke 22, og en prematurfødsel i uke 32. Vil nok ikke anbefalle deg å ta dobbel dose neste gang du lurer på om du har glemt den, men fortsette som vanlig neste dag. Har du opplevd bivirkninger av Abyl E?
*Vetlis* Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 Oki, får håpe du får god nytt av den :-) Bivirkninger? Vet du jeg er litt usikker, for det å være gravid føles litt "ubehagelig" ut også noen ganger. Kvalm, trøtt,sjelven osv. SÅ jeg vet ikke om det er graviditeten eller pillene. Men har gått på Selexid i 5 dager å da snakker vi voksne bivirkninger!!!! Fyttegrisen har aldri vært så kvalm i hele mitt liv jeg :-(
Feliz31 Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Ja, det er nok ikke alltid lett å kjenne forskjell på hva som er bivirkninger og hva som er graviditeten. Har hørt at man kan få mer bivirkninger av ulike medisiner når man er gravid pga følsomhet. Kanskje derfor du fikk voksne bivirkninger *smiler av formuleringen altså, ikke av selve bivirkningene....* Krysser fingre for at det ikke merkes stort her... Blir spennende det her....
*Vetlis* Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Nei det skal jeg love deg! Er jo uansett i en tåke av kvalme her så . Oi det visste jeg ikke, men det høres logisk ut når su sier det :-) Vet du at jeg har veldig tro på de pillene ! Krysser det jeg har for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå