Gå til innhold

April: Sliter med barnepass vi nå :(

Anbefalte innlegg

Emilie går jo 4 timer i barnepark hver dag og hun stortrives. Fikk brev i dag at parken legges ned fra 1 juli.. Jeg begynte nesten å grine for jeg får henne ikke inn i barnehagen. Har foreldrene mine som henter og leverer de dagene jeg jobber tidlig,men de kan jo ikke ha henne på fullt til høsten.. Vil ikke at de skal bli bundet pga oss..

Så nå er jeg på dagmammajakt.. Har en park litt lengre borte i gaten her så jeg får høre om de har ledig fra høsten.. Da trenger jeg bare pass før og etter park..

Jada alle barn ble lovet plass i barnehagen,men hvorfor ligger vi da som nr 79 i køen.. grrrrr en liten utblåsning fra meg ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9470357-april-sliter-med-barnepass-vi-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅNEI!! Nå som alt så ut til å ordne seg!! ;( Og det var da fryktelig kort varsel å gi beskjed om nedleggelse??! Uff! Skulle ønske jeg kunne hjelpe, men kjenner desverre ingen dagmammaer i bergen... -Hadde tanten min fremdeles vært dagmamma skulle jeg ha klart å lure Emilie inn hos henne, men hun har sluttet nå.. :(

Håper det ordner seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...