Gå til innhold

IKM uke 23

-Diddelidu- med spire!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle dere med IKM i uke 23. Noen symptomer eller?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Innbilte symptomer eller virkelige :-)

stikkende,murrende smerter i livmora

kvalm ved sultfornemmelse

Kvalm av sjokolade lukt :-(

stikking i puppene

Har hatt vondt i korsryggen men det har avtatt litt nå

Krysser fingrer og tær

Skrevet

Hei!!!

Har også hatt vondt i korsryggen.

Litt vondt i magen og i brystvorter...

Håper i det lengste, men det er nok litt usannsynlig å få klaff på første forsøk...

Skrevet

Hehe ja det blir vel helst innbilte symptomer på meg da :P Har jo ikke IKM før 10 juni.. Men har hatt ømme brystvorter siden EL på søndag, pleier da ikke ha det så lenge etterpå! Og så kjente jeg litt stikninger i magen i går! Hååååper!!

*krysser fingrene for oss*!!!! :-)

Skrevet

hihi, enig med anno74 her, Inbilte eller reelle symptomer? ;-)

*murringer de siste dagene

*ømme bryst, særlig høyre

*småkvalm hele tiden, men øker i perioder, særlig hvis det er lenge siden jeg har spist.

Skrevet

Må vel sies at alt dette også er symptomer på TR...

Skrevet

Ja men vi får leve i håpet om at det ikke er det!! :-)

Skrevet

Får jo det. Kommer til å bli ganske skuffa hvis det er TR, men samtidig spennende å leke med tanken om at det er pga graviditet :-)

Skrevet

Ingen sympyomer ennå her :( Men kanskje litt tidlig ennå.. IKM rundt den 7, tror jeg. Håper symptomene strømmer på snart :):) Er ganske usannsynelig at jeg er gravid uansett da.. Sambo er ikke heeelt klar ennå, så vi lever bare "farlig" med hoppe av metoden foreløpig... :/ Men er jo lov å håpe da ;)

Skrevet

Jeg vil vel også håpe, men har vel bare symptomer som kan forveksles med tr. En ting skal være sagt, jeg pleier å ha sterke pms fra ca 6-5 før ikm, men denne pp har jeg hatt såkalt verking i livmora i 7 dager i strekk etter el.. har gått over nå, men bare øm i brystene, mest i høyre! Hehe.. håper jo inderlig at det er noe!!! blir også som skrevet her veldig kvalm om jeg ikke har spist på en stund... sliter vel også med et slags virus i kroppen enda for halsen blir sår til tider og snørrproduksjonen stopper aldri føler jeg!! Ønsker ALLE lykke til med ikm uke 23, spennende å høre hvordan det går med dere alle!!! Masse lykke til til ALLE andre også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...