-Diddelidu- med spire!! Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hallo alle dere med IKM i uke 23. Noen symptomer eller?? :-)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Heisann. Innbilte symptomer eller virkelige :-) stikkende,murrende smerter i livmora kvalm ved sultfornemmelse Kvalm av sjokolade lukt :-( stikking i puppene Har hatt vondt i korsryggen men det har avtatt litt nå Krysser fingrer og tær
gurima Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Hei!!! Har også hatt vondt i korsryggen. Litt vondt i magen og i brystvorter... Håper i det lengste, men det er nok litt usannsynlig å få klaff på første forsøk...
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 Hehe ja det blir vel helst innbilte symptomer på meg da Har jo ikke IKM før 10 juni.. Men har hatt ømme brystvorter siden EL på søndag, pleier da ikke ha det så lenge etterpå! Og så kjente jeg litt stikninger i magen i går! Hååååper!! *krysser fingrene for oss*!!!! :-)
babyT Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 hihi, enig med anno74 her, Inbilte eller reelle symptomer? ;-) *murringer de siste dagene *ømme bryst, særlig høyre *småkvalm hele tiden, men øker i perioder, særlig hvis det er lenge siden jeg har spist.
babyT Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Må vel sies at alt dette også er symptomer på TR...
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2007 Ja men vi får leve i håpet om at det ikke er det!! :-)
babyT Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Får jo det. Kommer til å bli ganske skuffa hvis det er TR, men samtidig spennende å leke med tanken om at det er pga graviditet :-)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Ingen sympyomer ennå her Men kanskje litt tidlig ennå.. IKM rundt den 7, tror jeg. Håper symptomene strømmer på snart :) Er ganske usannsynelig at jeg er gravid uansett da.. Sambo er ikke heeelt klar ennå, så vi lever bare "farlig" med hoppe av metoden foreløpig... :/ Men er jo lov å håpe da
Gull"kornet";) Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Jeg vil vel også håpe, men har vel bare symptomer som kan forveksles med tr. En ting skal være sagt, jeg pleier å ha sterke pms fra ca 6-5 før ikm, men denne pp har jeg hatt såkalt verking i livmora i 7 dager i strekk etter el.. har gått over nå, men bare øm i brystene, mest i høyre! Hehe.. håper jo inderlig at det er noe!!! blir også som skrevet her veldig kvalm om jeg ikke har spist på en stund... sliter vel også med et slags virus i kroppen enda for halsen blir sår til tider og snørrproduksjonen stopper aldri føler jeg!! Ønsker ALLE lykke til med ikm uke 23, spennende å høre hvordan det går med dere alle!!! Masse lykke til til ALLE andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå