Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter!!!

Jeg har vært hos legen i dag og fått utskrevet Pergotime. Jeg har tidligere ikke hatt problemer med selve eggløsningen, men legen mente at dette legemiddelet allikevel kunne bidra til å øke sjansen for å bli gravid. ...skulle liksom gi det siste lille ekstra... Noen som har erfaringer med bruk av Pergotime? Noen som har lykkes, eventuelt etter hvor lang behandling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

jeg skal også begynne på pergotime neste mnd,,jeg får alltid posetiv el test,men nå har vi snart prøvd i et år,og ingen baby enda.

Er litt skeptisk til det jeg,men jeg får prøve.

når skal du begynne?

jeg begynner vell va om 1 mnd

Skrevet

Jeg har erfaring med Pergotime. Har brukt det kun i 2 mnd men fikk resept på 4 mnd. I forrige pp valgte jeg å ikke ta pergotime. Fordi det funket dessverre ikke sånn jeg ønsket. Derfor tar vi det litt med ro nå dvs kun at jeg ikke bruker pergo og jeg ikke er så mye her inne på barnimagen.Ellers prøver vi jo men jeg må slappe mere av. Blir jo sprøøøø av alt denne prøvinga. Det du må være litt obs på er at pergo kan utsette mensen med noen dager. Selv hadde jeg 26 dagers syklus og el men fikk pergo av samme grunn som deg. Når mensen uteble i hele 5 dager trodde jeg jo at jeg var gravid men neiiii...!!:( Og jeg merket humørsvingninger og søvnproblemer med det. Håper at det vil virke for deg! Det skader uansett ikke å prøve. Mangen som har fått det til med pergo altså.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...