Gå til innhold

noen som skal begynne prøving i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjekt om andre også skal begynne i sommer, kan vi "slå følge";)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! tr kom i går så etter at hun har reist kommer vi til å kjøre på!! Hadde egentlig et håp om at hun uteble denne gangen, men så kom hun allikevel! Det var første gangen vi prøvde nå, så man får vel ikke viljen sin første gangen.

Slår gjerne følge!!!

Skrevet

Ja, vi går også å venter og venter... Noen ting som må på plass først, så utpå sommeren en gang er vi nok klar!! Har ventet ganske lenge nå, så håper (såklart) at det ikke tar lang tid før den sitter : )

Skrevet

pga økonomi og skole så satse vi alt på at det må klaffe 1 gangen i juli, om ikke blir det i august. men skal være hjemme med støtte fra lånekassen, og da må jeg få innen 15 mai..

så går det ikke da, så får vi se om vi bare venter til etter skolen er ferdig neste vår og jeg er kommet i jobb og kan tjene opp penger fra nav.

men juli hadde vært sykt bra;)

sååå lyst på aprilbarn;)

Skrevet

Som en evig optimist begynner jeg prøvingen til uka... Og forventer at det klaffer på 1. forsøk :D så får vi se om sommeren går over i kvalme eller ikke ; ) Jeg er i hvertfall med på sommerprøvingen!

Skrevet

så du skal begynne din første pp nå? sååååå spennende..godt det er flere nybegynnere her;) hihi

gleder meg til vi skal.,føles ut som en evighet,men men..den som venter, venter ikke forgjeves;)

tviler på at vi greier det på 1 forsøk, har fått beskjed om at det er liten sannsynlighet for at vi kan få barn,så derfor skal vi sjekke småtrolla nå i juni. blir det gode resultat, så er det ingen hindringer nei

Skrevet

gamle er dere da? skulle laga sommerprøveklubben;) hihi

moro med andre i samme "bås"

de fleste andre innpå her har prøvd lenge å er skikkelig inni dette her, det er ikke jeg kan man si...

Skrevet

Hei=o)

vi starter vel prøvingen nå så fort jeg er ferdig med mensen...Er på Dag 6 med mens, slitsomt men godt å vite at kroppen ordner opp...=o)

Jeg er 24, blir 25 om 22 dager..hehe...Sambo er 27 (blir 28 i juli)... Håper som alle andre at det sitter med en gang, og har den STOOORE forhåpningen...hehe...men skulle det ikke skje nå, så kan jeg vel håpe at jeg har en voksende i magen til bursdagen til sambo...=o)

Men er det sånn at du har flere år til med skole eller er dette det siste året?? For mener å ha hørt at man får fødselsstipend for sommerferien også, hvis man føder i sommer, eller litt før...Kan tenkes jeg har hørt feil=o)

Lykke til da...

Skrevet

jeg tar min siste p pille den 3 juni, så da er vi i full gang. håper det klaffer med det første. :) la oss holde kontakt alle sammen:)

Skrevet

jeg går andre året nå, så vil vi få inne utgangen av neste vår, da dette er avsluttende for min utdanning og jeg kan permitere med fra siste slutt...slik at jeg våren etter bare har bittelitt og evt bare en eksamen å ta.

mai barn hadde vært knas har vi funnet ut nå;) men går for tre pp, så april/mai/juni er toppers;)

noen som har barn fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...