Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at idag sto gutten min på 2,5 år på krakken å tisset i do. He he....litt festlig, han var så stolt. Flink gutt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro....jeg glede meg til sønnen min begynner med det. Blir litt av et syn, kan jeg tenke meg :)

Skrevet

Her får ingen av mine sønner stå ;-)

Alle mann sitter her i huset.. Har selv sett hvor mye gris å søl det blir av slike smågutter som skal stå å tisse...

Skrevet

Men har du sett hvor mye søl det kan bli når de sitter og ikke helt har kontroll over hvilken vei de tisser? De gir søl en helt ny dimensjon!

Etter at eldstemann tisset rett frem da han satt (både hjemme og i barnehagen, og for ordens skyld så er han normalt utrustet...) så er det ingen gutter i mitt hus som skal sitte å tisse med mindre de absolutt må;-)

Skrevet

Sånn er sønnen min også nå. Han tisser veldig ofte utenfor doen, når han skal sitte og tisse.

Skrevet

Joda regner med at det å lære å tisse på do krever trening uansett.. Men her skal det sittes.. Det er det som er sunnest og den beste måten å tømme blæra på også..

Uansett kommer jo tissefanten nedi do når man sitter, mens når man står må man sikte en liten meter før man treffer..

Så her blir det sitting ja. Også far sitter på do.

Skrevet

Bare en liten kommentar her: jeg hadde en kjæreste, som påstod at doen min lakk... Han satt og tisset. Så det kan bli søl fordet.

Skrevet

Ja man jo jo passe på at snabelen går ned i do da og ikke styrer dette selv..

Vi har vel alle sett en vannslange som ingen holder på.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...