Gå til innhold

Er det noen av januarbabyene som har overnattet borte uten mamma eller pappa?

Anbefalte innlegg

Vi lurer på om vi skulle reise bort en helg i slutten av juni og la tassen være igjen med mormor og morfar... Er veldig usikker. Har selv vært borte fra ham en natt men da var pappaen hans sammen med ham så det var liksom greit... Han jo vært alene sammen med besteforeldre alene på dagen, men aldri på natten. Er så usikker på om jeg tørr å reise fra ham en hel helg...

Hvordan erfaringer har dere? Synes dere at det er for tidlig å reise fra babyene?

Fortsetter under...

eg har hatt tulla mi vekke 2 netter, hos foredra mine ein gang å svigers ei natt..utrulig deili å få ei natt søvn uten amming..eg trur det er viktig for oss å sleppe barna litt vekk...så dei kje blir heilt avhenging av oss..deili å finne på noko og sjøl om m har fått ungar...

Brage har sovet hos tanta si ei natt. Det gikk veldig fint. Jeg greide ikke helt å slappe av da, men når jeg hentet han dagen etter så virket det ikke som om han hadde merket at jeg var borte.

Jeg tror det egentlig kan være vanskligere for mamma å være borte enn for barnet;-)

Ammer såpass ofte om natten at det ikke er aktuelt med å la junior sove borte ennå. Hadde ikke fått sovet hele natten uansett pga vanvittig brystspreng (som jeg fikk da jeg var ute på byn en lørdag for 1 mnd siden)

Også av hensyn til de som skal passe ham om natten, vil jeg vente til han sover nesten gjennom hele natten.

Snuppa mi har sovet hos svigers en natt, hos mamma å dem en natt og hos tanta og onkelen en natt. Det gikk kjempe bra! :) Tror nok vi er mer bekymra enn dem..

Godt å få en natt for seg selv da, bare meg og sambo..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...