netti82 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hei dere som har termin i februar, når skal dere fortelle det til familie og venner?? Har så lyst til å si noen nå, men det er litt tidligt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Er jo ikke noe fasitsvar på det... bare gjøre det når du vil...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Hei og gratulerer! Jeg har termin 6. feb og kommer kanskje til å fortelle familien i slutten av juni? Vil vente til jeg treffer dem. Spontanaborterte sist 5+5 og vil derfor ikke fortelle før det ihvertfall. Fortalte det til ei god venninne noen dager etter positiv test sist og kommer til å fortelle henne om den gode nyheten i morgen. Jeg er ganske privat av meg og det er for min del nok at samboer og venninne vet. Men jeg er helt enig i at vi er forskjellige og at du må finne ut hva som er rett for deg.
Baby nr3 ombord Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Jeh er 8+noen dager på vei og de som jeg bryr meg mest om, ALLE mine nærmeste veit det nu, pluss ryktet har begynt å gå av eg selv i bygda vår.. Hjertet slår og alt ser foreløpig bra ut, så håper det skal gå bra. Om jeg så mister det, så ville jeg ha delt det med de fleste uansett.
Alvilde<3 Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Vi skal fortelle det til familie neste helg. Da er vi alle samlet og jeg er 10 uker på vei. Om det går galt så synes jeg det er greit de vet det også. Det gjorde de sist og synes det var veldig godt!! Et vennepar vet det også. De begynte prøvingen på likt med oss og vi har fulgt hverandres syklus hele tiden. Hun fikk da enjente forrige uke : ) Så det tok litt lenger tid for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå