Gå til innhold

Jiiipiiii!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

gubben er endelig klar!!!! Har prøvd å IKKE snakke noe om baby på noen måneder (ikke lett, men jeg greide det) og så kuliminerte alt i en skikkelig skyllebøtte fra min side her om dagen. Jeg sa at jeg veldig gjerne ville prøve igjen og hvis han ikke hadde like lyst på barn som meg og var villig til å prøve igjen (vi har mista to ganger) så var det ikke sikkert det var meningen at det skulle være oss. Vet jeg tok en råkjangs med å si dette, men var så lutlei at jeg ikke klarte å la vær. Da jeg sa det mente jeg det faktisk også....

Noen dager senere så hoppa han IKKE av i svingen!! Han kjøpte kondomer iforigårs og sa han ville bruke dem hvis han hadde drukket alkohol og vi skulle ha sex, så han ikke sendte avgårde "dårlig sæd"... Så det betyr vel at "friske" svømmere (i hans øyne) får lov til å svømme fritt!!?? Det gjenstår å se, men jeg er optimist nå :-) Håper bare han ikke har tenkt å ta seg en dram hver kveld for å ha en unnskyldning for å bruke kondom ;-)

Så lykke til i overtalingen og hold motet oppe girls!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SUPER glad på dine vegne!!!! tror det kan være greit å ikke "mase" en periode, virker som gutta trenger litt tid til å tenke på selv.. veie fram og tilbake litt selv. Det virker som de fort oppdager at et barn er jo det beste som kan skje i verden.

LYKKE TIL MED PRØVINGEN!!

Skrevet

Ååååå:):):) Så bra!!! Lykke til med prøvingen da! Håper spiren sitter med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...