Gå til innhold

Hva slags pose skal vi ha i OTH bagen i vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi endelig bestemt oss for OTH til vårt lille november/desember-barn, men spørsmålet er hva vi bør ha oppi bagen? Noen som har noen gode forslag?? Jeg har sett at noen har Odenwälder BabyNest Lammy dunpose (med lammeskinn i bunnen) i sportsdelen, men vil denne passe i bagen? Er det en god pose? Helt grønn på det her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lammy xl vil nok passe fint i bagen, passer perfekt i sportsdelen med tanke på hull til selene osv. En kjempegod pose og vogn!

Skrevet

Kanskje vi skal satse på det da! Er jo tidlig å begynne å tenke på hva som skal oppi vogna, men jeg liker å være ute i god tid;) Vet du forresten hvor de selger slike poser?

Skrevet

Jeg hører mange er fornøyde med lammeskinnpose i bagen....lurer på om ikke Lammy XL blir for stor i bagen...bagen er jo ikke SÅ stor t det gjør noe.

Jeg har en Simo thermopose som jeg burderer å bruke sammen med lammeskinn og ullteppe til vinteren, dersom lillebror fortsatt bruker bagen etter jul.

Skrevet

Vi bruker OTH`s egen pose, den passer både i baggen og i sportsvognen til min snart 2 år gamle datter.

Tulle

Skrevet

Jeg kjøpte min lammy xl på www.lilleprinsen.no

Skrevet

Hei

Vi har brukt Lammy Xl med skinn i bagen til OTH i vinter. Veslejenta ble født i august. Vi begynte med posen ved juletider. Da hun var 7 mnd flyttet hun ut av bagen til trillen og vi brukte posen fortsatt. Posen er lett og myk og god og varm. Det er et kjempegodt kjøp, noe av det beste jeg har vært borti. Nå bruker vi bare skinnet i vogna med et teppe over. Hadde en periode da posen ble for varm, da brukte vi fleecepose fra alexi.no

Kjøpte lammyposen av Rita Holm på Finn.no, 1800 kroner. Ganske dyrt men verdt det.

Andre gode produter jeg har hatt til henne er nøstebarn sparkebukse uten fot, i ullfrotte, hun bruker den fortsatt, men ikke akkurat nå for nå er det litt varmt, men forrige uke var den på. Fikk en med fot i gave, men den anbefaler jeg ikke. Når hun var for liten til den krøllet føttene seg inni buksa, og når hun passet i den ble foten på buksa for liten.

Tynn ullpysj fra Joha.

Dette er femte barnet mitt. Nå velger jeg heller noen få gode ting enn hauger av alt mulig rart som ikke holder mål og som jeg blir misfornøyd etter en liten stund. Har mye klær og utstyr liggende som ikke blir brukt fordi det ikke er funksjonelt.

Skrevet

jeg skal kjøpe posen til ticket to heaven jeg..ha i quinny freestylevogna..så ska jeg bruke voksiposen i storvogna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...