Gå til innhold

Ligge på mage?


StoltMammaForFørsteGang

Anbefalte innlegg

Ligger dere på mage nå som dere er gravide? Jeg ligger alltid på mage når jeg skal sove... vet jeg snart må avvennes, men så lenge det ikke er ubehagelig gjør det vel ikke noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har allerede snudd meg automatisk jeg-Føler sikkert at det klemmer på magen om natta da. Men det stod i en bok jeg fikk at man burde ligge på høyre side etterhvert. ..pga av at bebissen skulle bevege seg best:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å ligge på magen så lenge det er behagelig, men allerede nå begynner det å bli ugehagelig pga ømme pupper!! Det er ikke farlig å ligge på magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har begynt å snu meg automatisk. Synes det blir sånn press på magen. Dessuten er jo ømme pupps en grei hindring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg automotatisk på magen, men synes det er ubehagelig allerede, det stikker og murrer. (Er bare 4+2), men hadde det slik i forrige svangerskap også. Det blir ni måneder hvor jeg må sove på siden. Men det går greit det, får som regel tre-åringen i armkroken i løpet av natta uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiltredes! Jeg er 10 uker og littegrann på vei nå, og er fremdeles en svoren magesover. Det vil nok regulere seg selv etterhvert, men i slutten av svangerskapet er man anbefalt å ikke ligge flatt på ryggen, siden man kan få pulsårer i klemme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...