Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi på 5 uker spiser annenhver time på natta!! Hver natt. På dagen er det et par økter hvor hun har opphold på 3 timer før hun blir sulten igjen. Noen som vet når hun begynner å sove litt lenger av gangen på natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig hun får for lite mat i gangen om natta og blir derfor sulten igjen fort. Om du ammer så er det vanlig at det blir litt lite melk utover kvelden. Men om hun Spiser annenhvertime så burde produksjonen øke og det bli nok mat om ikke så veldig mange dagene..

slutter hun å spise fordi hun er mett, sovner hun fra maten eller stopper det opp fordi det er tomt?

Skrevet

Jeg hadde det sånn helt til min var nesten 5 mnd... :/

Men da måtte jeg slutte å amme pga null melkeproduksjon(hadde da i en mnd hatt sånn at jeg amma først og ga flaske etterpå hver 3 time) og da sov han plutselig hele natta gjennom! Men anbefaler deg ikke slutte å amme!! Men kanskje gi pupp og en flaske erstatning på siste måltid?

Er ikke uvanlig at de våkner så mye når de er så små, men skjenner igjen frustrasjonen!!

Men blir berde etterhvert, nå sovner han 8 og sover til 7 :)

Skrevet

Jeg fullammer henne ja. Det er melk i massevis. Hun har enda ikke bedt om mat fra begge brystene. Hun slipper alltid selv og har melk igjen når hun er ferdig. Takker for svar. Det retter seg sikkert snart!!

Skrevet

Kan det være hun vokner pga sugebehov og ikke at hun er sulten? Gir du smokk?

Var bare en tanke som slo meg;)

Skrevet

Det er litt galskap de første ukene for mange tror jeg. Det blir bedre når de vokser litt og får litt større mage så de orker å spise mer hver gang. Men ville definitivt prøvd smokk og sett om det kan roe litt om natta, så du slipper å mate SÅ ofte. Du må jo være utslitt, stakkars! Håper du får sove litt på dagtid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...