Gå til innhold

hei hei.. ny her! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter.

Kommer inn til dere etter en mnd med de fleste graviditetssymptomer. TR kom, så da var det nok ikke det jeg håpte som forårsaket kvalmen..

Min samboer bli jo glad for at TR kom, han mener vel at det er litt tidlig, han er ikke klar enda.

Min kjære blir nå 27, selv blir jeg 21. Ikke at jeg føler det er noe hinder, vi har vært sammen i 3 år, og bodd sammen like lenge. Det hadde vært så flott med et lite nurk.. jeg drømmer og fantaserer stadig om et lite nurk som er vårt, vår øyensten.

Samboeren min er veldig opp og ned på dette temaet. Noen ganger kan han si at han ikke vil ha barn på 4 -5 år, men mulig før siden jeg vil ha. han mente vi kunne møtes på halvveien, vente 2-3 år.

Men andre ganger, som i dag, sender han med SMS hvor det står "jeg har funnet jenta i mitt liv" og går selv inn på temaet barn "jeg vil har 70 barn med deg" og videre "det skal være vår lille hemmelighet når du blir gravid, ingen skal vite at vi prøver, eller at du er gravid før i 3 mnd". spør han om han kunne tenke seg å prøve snart.. forklarer dette med forlat og slikt. han svarer at jeg må ta det, men vi trenger ikke avgjøre når du skal begynne på det, i dag.

Når han selv går inn på temaet og innleder til prat, eller når han smiler og sier "vi får se da vetu, jenta mi" og enda mer smil, så blir jeg veldig gira! tenker "YESS, endelig! nå er han med, dette skjer i nærmeste fremtid!"

Samtidig blir jeg meget skuffet når han er i det hjørnet hvor han vil vente til han er moden, om 5 år..

Følte nå jeg trengte å lette på trykket. hatt en fin dag i dag med en blid kjæreste som på tekstmld skrev at han ønsket seg en liten prins i hjemmet.

Super godt å ha et forum med flere i samme situasjon!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe morsomt å gå rundt sånn å vente, men samtidig synes jeg ikke det virker som om samboeren din er så veldig fremmed for tanken om å bli pappa? Typisk gutter å vingle litt, særlig når snakken konkret kommer inn på barn. Typisk også at gutta gleder seg til å dele hemmeligheten om å være gravid. Utrolig søtt at flere gutter tenker sånn egentlig... Kanskje du skal snakke litt forsiktig om at du også gleder deg til dere skal dele "den store hemmeligheten"... så kanskje han blir fristet litt etter litt ;)

Lykke til iallefall:)

Skrevet

Kanskje det er fint om gutta vingler litt også, de får tenkt og reflektert rundt det en baby har med seg. Han har nok tenkt mye på rollen som far. Det blir nok skummelt, og veldig alvorlig når det først kommer til saken. det gjør det for meg og, det er skummelt. Men samtidig tror jeg en bør være litt redd og nervøs, det er jo det største som hender i livet.

Forstår alle jenter her inne som ønsker å ha en fastsatt tid hvor en kan definere seg som prøvere. Vårt kjønn liker nok planlegging og det å vite hva som vil skje, og når. Det virker som om gutta på en måte en dag finner ut at NÅ passer det. eller er det slik? på en måte passer det aldri helt perfekt. Skulle gjerne reist mer, hatt litt karrierre, spart litt mer penger osv. men kan jo ikke tenke slik heller. så lenge grunnpilarene er der, så tror jeg alt skal gå i sin skjønneste orden. Hva tenker dere?

Skrevet

Han tenker jo iallfall på det og det er jo virkelig en bra start! Min hadde nok ikke tenkt tanken en gang da jeg begynte å lufte det forsiktig, så da var han og på 4-5 år, hvis han i det hele tatt skulle ha barn(!). Nå er det heldigvis andre boller, og det har gått fortere enn jeg hadde trodd.

Har ikke vært noen lett tid må jeg innrømme, men det er verdt å vente på at mannen i ditt liv sier han har lyst på en "mini-oss" så snart som mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...