Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere sikkert har fått med dere, fikk jeg svar på BP i dag, som ble tatt for 2 dager siden, på RD 13.

Den var på 55. sykepleieren trodde dette var et kjemisk svangerskap, fordi jeg blødde fra dag 11 og til nå, med en liten pause.

(Som en mens)

Men nå sitter jeg altså her da, med et nedpress i underlivet, og føler meg gravid!

Hvor lenge etter en SA eller kjemisk graviditet har man symptomer da?

Burde ikke de være borte nå, om det ikke er noe der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hcg i lange tider etterpå.. De kalte det en kjemisk SA det jeg hadde, for de så anlegg til noe i egglederen.

Det ble en merkelig reise i hcg for å si det sånn. Jeg gikk opp og ned fra lavt til høyt flere ganger.

Jeg følte meg gravid frem til jeg fikk mensen igjen. Tok langt over 1 1/2 mnd for meg å bli kvitt hcg en...

Skrevet

har du tatt ny blodprøve da , for å se om hcg stiger eller synker ? ...er jo rett å slett eneste måten å se det på ..

Skrevet

Jeg fikk ikke vite resultatet før rett før stengetid til legekontoret, så jeg skal dra dit i morgen igjen og ta en ny.

Puh, slitsomt med all denne ventingen! Vi venter jo så det holder i denne prosessen!:-)

Skrevet

Vet du synes at jeg er dum nå..Men er ganske ny her inne da..

Hva er et kjemisk svangerskap??

Leser at de ender med spontan-abort...??

ønsker deg alt godt..:)

Skrevet

Synes vel ikke du er dum:-)

et kjemisk sv.skap, er når egget bare streifer borti, men ikke fester seg.

Da kan hcg produksjonen starte, selv om man ikke er gravid.

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg her, men synes det er leit at du opplever dette.

Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...