Gå til innhold

Kjenner liv?


gep68 har fått jenta:-)

Anbefalte innlegg

Er i uke 10+6 i dag og kjenner små dunk av og til er det normalt?

 

Og en annen ting jeg lurer på. Tar dere hensyn til hvor tung dere bærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er normalt men jeg kjenner også avogtil små dunk eller knepp nederst i magen, er 11+0 i dag. Med førstemann begynte jeg å kjenne små luftbobler og knepp i magen da jeg var 14uker på vei, men skjønte det ikke før i uke 16 at det var babyen som rørte på seg =)

Har BL og prøver å ikke løfte/bære for tungt, for da får jeg smerter =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig skjelden man kjenner noe så tidlig, har ikke hørt om noen jeg. Hvis det ikke er tvillinger. Men det er utrolig mye som skjer nedi der, til og med med tarmsystemet ditt, så det kan være små luftbobler som faktisk kan kjennes helt likt ut som når det er liv fra babyen der seinere. Jeg beg å kjenne det i uke 14, når jeg gikk gravid for andre gang. Mens min søster derimot, hu kjenner ikke noe enda og hu er ca 20 uker på vei!! Å det er hennes nr 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler meget sterkt på at d jeg kjenner nå er liv ifra babyen ja. Men da jeg begynte å kjenne disse kneppene begynte jeg å glede meg så masse til jeg virkelig får kjenne liv og spark fra det lille krapylet mitt =) Slo opp i svangerskapsdagboken fra sist gang for å finne ut når jeg begynte å kjenne liv sist. Og visst jeg får kjenne liv så tidlig som i uke 14 denne gangen også så er det virkelig ikke mange ukene igjen nå =)

Gleder meg gleder meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, jeg husker den gleden der ja! håper det blir min tur snart også... Det er en helt egen spesiell opplevelse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner ikke tegn til liv så tidlig.De er nok psykisk.Det er nok bare tarmene dine som forbereder en promp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...