Marius og mamma'n hans Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg skal til gynokolog neste onsdag for å sjekke at alt er som det skal være inni magen min. jeg er da 6+4 tror jeg. Går til gynokolog pga at vi har strevd litt med gravid pga PCOS. Derfor har jeg ikke vært hos fastlegen min bestillte heller time hos min gyn først. Men er det vanlig at mannen er med så tidlig? Min vil heller være med mer senere... Det skal også sies at han nettopp har begynt i ny jobb og ikke har så lyst til å spørre seg fri mer enn høyst nødvendig.
M*A*S*H* Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Min får ikke være med ennå:-) Tror ikke det er så vanlig før kanskje ul i uke 18.
Nr2_04jan08 Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Gratulerer med graviditeten! Det er veldig deilig når man endelig er blitt gravid etter lengre prøveperioder. Jeg tror man praktiserer litt forskjellig når det gjelder mannens tilstedeværelse under kontroller. For min del ønsket jeg at han kun skulle være med på ultralydene (jeg hadde flere under mitt 1. svangerskap pga stort SF mål). Når det gjaldt kontroller så ble det jo så mange etterhvert. Følte ikke noe behov for at han også skulle være borte fra jobben alle disse gangene. Hvis du er litt engstelig for å gå på den første kontrollen synes jeg absolutt du skal få med deg mannen din fra første stund. (hvis han ikke kan pga jobb så ta meg deg en god venninne som kan støtte deg). Regner kanskje med at du får UL med engang hos gynekologen? Kan jo være moro for begge å se den lille spiren sprelle der inne. Det kan uansett være godt å ha en hånd å holde i! Ønsker deg lykke til, med eller uten mann! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå