Hilsen Aud Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg vurderer å kjøpe Emmaljunga City Cross, men med mykbag og ikke City-Bag. Jeg skal bruke vogna til nyfødt fra sept/okt. Får jo da ikke plass til dunpose eller lignende i soft-baggen. Men er det ikke tilstrekkelig med lammeskinn i bunn og dyne oppå? Er jo ikke så kaldt her på vestlandet, og kalesjen går langt frem slik at det blir lunt....
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg ville hatt en lammeskinnspose i. Det får du plass til:)
allegodetingertre Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Du får fint plass til en dunpose oppi softbagen, ville brukt det eller skinnnpose.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har også softbag og fikk baby i begynnelsen av februar. Vi brukte en arvet lammeskinnspose med dyne oppå. Har sett mange som strikker ullpose og har dyne og noe vindtett over (og normalt vintertøy sef).
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg fikk barn i slutten av oktober, brukte vogn med softbag. Jeg hadde et tovet ullteppe i bunnen/på sidene for å gjøre det lunt, og en dunpose oppi. Dunposen har fungert genialt, den veier lite og enkel å forme, og passet bra i mykbag'en (teutonia). Kan også bare has i vaskemaskin + tromles - superenkelt. Dunposen er av typen Oderwälder Babys nest, kjempefornøyd
Hilsen Aud Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 takk for svar folkens. Men har klarer bare ikke å skjønne at det skal være plass til pose OG baby oppi der???
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Sånn følte jeg det å. Mitt råd er å kle babyen godt og bruke dyner og pledd (noe vindtett). Så kan du kjenne på babyen om den er for varm/kald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå