vipsen*en av hver* Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 JEg er som dere andre her ivrig med å bli gravid.. Sist gang blei jeg gravid med en gang.. Klart jeg forventer at det skal skje denne gangen og.. Men så begynte jeg å tenke om jeg bare hadde skikkelig griseflaks og denne gangen skal det ta tid.OFF.... Tok EL test men testet om morningen og da skal du jo ikke teste..Stod ingenting i bruksanvisningen om når på dagen. Så fikk bare en neste positiv.. Men vi hadde sex annenhver/hver dag rundt den datoen jeg forventet EL. Så håper den sitter.. Det som gjør at jeg er ekstra utålmodig er at jeg i fjor gikk ned 40 kg. Så skulle jeg holde vekten i 6 mnd før jeg skulle bli gravid. Det har jeg klart no og er såååå motivert for å bli gravid denne gangen.. sist var det sååå tungt for jeg var så stor.. Pluss at lillegutt nærmer seg 2 år og vil ha en til neste år sånn at det er 3 år mellom de ca... måtte bare få sagt dette... Lykke til dere andre... Og GRATULERE til dere som har klart det...
tudeluuu Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg føler med deg! Har også en gutt på snart 2 år, og vil ikke at det skal være for stor aldersforskjell.. + at jeg er student og helst vil klaffe en fødsel så godt som mulig i forhold til semesterstart osv.. derfor blir jeg bare sååå gla hvis det klaffer allerede denne pp, altså 1. pp, for da har jeg hele sommeren å være kvalm på, også kan jeg jobbe godt hele høsten, også føde i februar.. perfekt å være gravid, men ikke fullstendig sprekkferdig i eksamensperioden til Jul. Så passer det jo så perfekt å begynne påan igjen Januar 09.. Krysser fingrene! Nå tok jeg faktisk en test i morges som ikke ga noe utslag, hverken kontrollstreken eller teststreken. mistenkte at det ikke var kommet nok urin på den, og tisset derfor på den en gang til litt senere.. (de er jo så dyre, så det skader ikke å prøve hvertfall hehe), og da ble den faktisk positiv etter litt ventetid! Tør ikke helt å tro på den, så må teste på nytt i morgen.. blir spennende å se! Lykke til Vipsen04 =) XXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå