Gå til innhold

42 dager siden mensen, negativ test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta på p-pilla for 42 dager siden, og mensen kommer aldri tilbake.. Har lest her før at det kan ta veldig lang tid, men nå begynner jeg å bli veldig utålmodig. Hvordan skal jeg kunne skjønne når el er når jeg ikke har peiling på når mensen kommer? Jeg har tatt flere graviditetstester bare for å være sikker, men de er dessverre bare negative, så er vel bare kroppen som bruker lang tid på å komme i gang igjen. Foreløpig har jeg bare brukt de små testene som man kjøper på billige-tester.no (de aller billigste). Kan jeg være så heldig at disse kanskje ikke er like bra som andre? Noen som har prøvd disse testene? Hilsen en som er altfor utålmodig

Skrevet

Har prøvd de testene, og jeg har vært fornøyd!

Etter en MA var første syklusen over 60 dager, og helt umulig å finne ut av el...og det ble en dyr teste-mnd!

Du får håpe at neste syklus er kortere, og at du er mer i gjenge igjen!

For sikkerhetskyld kan du hoppe til sengs hver tredje dag. Men det som hjelper med laaange sykluser er å lære om sekretet som varierer i syklusen- les på pernille.info

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk! Jeg får vel prøve å bli litt ordentlig kjent med denne kroppen. Hihi.. Har ei jente på 6 år fra før, men hun "bare kom". Nesten litt merkelig å virkelig gå inn for og prøve å bli gravid, så får håpe jeg slipper å prøve altfor lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...