Gå til innhold

Noen av dere som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke har klart å dy dere og bare måtte handle noe til den framtidige babyen??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det er leeenge siden. Måtte bare kjøpe- håper på en jente da, men uansett superhappy om jeg blir gravid!

Føler meg litt sprø, men, men he,he

Skrevet

Har ikke handlet noe enda...men nå skal jeg jammen i meg gjøre det og! For å bevise at jeg snart SKAL bli gravid!

Er jo så mye søtt i butikkene da...er jo til å smelte av.

Sitter forressten titt og ofte og ser på vogner, senger etc på nettet da det er stille på jobb.. Så jeg har full kontroll ;o)

Skrevet

har faktisk noen plagg liggende gjemt i et skap jeg også...ja så har jeg vært å sett på vogn sammens med ei venninde..å vi forelska oss begge to i samme vogna...hihi!

har på feelingen at mitt første barn blir ei jente...vet ikke hvorfor...

men uansett hva jeg får når min tid er inne så blir jeg overlykkelig....syns i grunn jeg har venta lenge nok nå..hehe!

Skrevet

både ja og nei, har fått tripp trapp stol i jule gave også har jeg kjøpt reiseseng som er litt kjekt og ha i huset siden jeg har en del tante barn og gudbarn, senest i helga som var så hadde jeg gudbarnet mitt på besøk. hun er forresten 1 år i dag. gratulere med dagen hanna !!!!

Skrevet

har du fått en barnestol i julegave..hehe... :)

ja kjenner mange med små barn jeg også så mye som hadde vært kjekt å ha ja....

forhåpentligvis så kan jeg snart begynne å handle da.... :)

holder en stor knapp på at den blir sittende i august :)

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe ferdig, men klarte ikke å dy meg, så har begynt å strikke vognteppe. Skal også lage hentesett med samme garn...

Skrevet

å det hørtes gøy ut...

hehe...

kan ikke å strikke jeg...*flau*

Skrevet

Det er jo ikke noe å være flau for. Er mange som ikke kan det. Selv er jeg vokst opp med at ALLE damer i slekta (mamma, mormor, tanter, kusiner...) i slekta er strikkere, så er nok arvelig belasta der ;-) Du kan jo få andre til å strikke for deg ;-) Jeg strikker masse for venninner. Liker best å strikke babytøy. Selger også litt innimellom for å tjene litt ekstra penger, men det blir jo dyrt for de som kjøper da. Garnet koster en del, og det ligger maaaange timers arbeid bak...

Skrevet

Da min samboer sa han ville vi skulle prøve å bli gravide, durte jeg rett til butikken, kom hjem med ltt av hvert, klarte jo bare ikke dy meg, kjøpte litt tøy, nøytralt, body, sparkebukse, flasker, og litt dill bare... Har også kjøpt et krabbeteppe, de hadde et på reene som e hadde sååå lyst på, så da måtte jeg bare kjøpe det når det va på halv pris.. Dete r jo kjekt å begynne litt tideli :) koster jo masse penger...

Skrevet

Da ville nok mannen fått noia. Vi har 4 fra før, og har ikke solgt noe enda... Har bytta vogn og bilstol, men ettersom minsten kun er 2 år, er det som er etter ham fullt brukbart.

Så noen shopping blir det nok ikke enda. Det eneste måtte være dersom jeg blir gravid og det er ei jente... De tre som har kommet sist har vært gutter, nemlig, så mesteparten av det vi har går i guttefarger! Har lyst på en spire som kler rosa nå!! Men mest av allt lyst på en spire PUNKTUM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...