Gå til innhold

noen med termin i desember og januar her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei... Noen som begynner å bli moden for et treff snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 8. januar:)

Skrevet

Spennende :) Da er vi ca. like langt på vei :) Tenkte å sette i gang noe treff etter hvert, men venter på flere her...

Interresert i å være med du eller?

Skrevet

Hei hei! Har termin 5 januar, og er veldig interresert i treff etterhvert! håper det kommer fler inn her:)

Skrevet

Jepp, det er jeg:) Er Even og Hanne barna dine? Hvor gamle er de?

Skrevet

Nicket henger igjen fra forrige gang jeg var gravid, eller fra DIB er det vel.

Even er min sønn på 11 mnd, og Hanne er meg :) Og lille Hedda er?

Blir spennende med treff etter hvert, men det er vel kanskje litt tili enda... Skal vi vente litt på at det kommer flere hit eller?

Skrevet

Hedda er lillejenta mi på 15 mnd:) Vi kan godt vente til d kommer flere ja:)

Skrevet

Hei hei....Jeg har termin mellom 23.desember og 4.januar engang, så desember/januar treff hadde vært fint for meg. Har en datter som snart fykker 4 fra før. Når man bruker å starte med slike treff vet jeg ikke, det er vel litt etter hva man ønsker selv.

Skrevet

Jeg har termin en eller annen gang mellom 31. desember og 4. januar, er 24 år, andregangs og har en gutt på snart 4 fra før.

• 2 uker senere...
Skrevet

Forrige gang jeg var med på treff hadde vi første treffet etter vi hadde vært på ultralyd. Kanksje greit uansett å vente til ferien er over nå slik at det klaffer for flest å komme....

Skrevet

Hørtes ut som en god plan:)

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 23 januar! Det hadde vært artig å treffe dere andre i Trtondheimsområdet som og har termin des-jan!

I sommer går det litt slag i slag, så etter ferien synes jeg var en super plan!

Skrevet

Jeg har termin 24.januar (foreløpig i allefall :) ).

Hadde det mye gøy på treff sist jeg var gravid, så jeg ser frem til nye treff :)

Skrevet

har foreløbig termin 30 desember, kjempekjekt med treff... blir med på den etter sommeren :-)

Skrevet

Blir gjerne med på treff etter sommeren jeg også. 31.juli skal jeg på ultralyd, så da vet jeg litt mer om når trermin er. Veldig usikker nå....

Skrevet

Hei hei jenter =)

Har termin rundt nyttår ein gang.. får vit dato ved neste ultralyd, spennende.. =) Spekkuler litt i å hiv me me på "møter", sia de her e min første.. men jobber nok tett i sommer så e me på de "etter ferien" møte =)

tada

Skrevet

Jeg er også interesert i å være med på treff, har termin 22des og venter mitt 2barn, har en gutt på 4 i fra før =)

Skrevet

Hei hei

Da må jeg desverre forlate dere. Har vært på sykehuset i dag og fikk vite at den lille baby'n i magen var død. Vi var heldige som fikk vite det såppas tili, selv om jeg skulle ønske vi kunne fått vist det enda tidligere da det har vært dødt en stund.

Ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapet og håper dere får det fint på treff.

Vi får håpe det blir vår tur igjen snart :)

Skrevet

Jeg er med:-).

Termin 25 januar, og har en gutt på 2 1/2. Etter sommerferien høres bra ut! God sommer!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg blir også med! Her termin 9.des :) Bare si når og hvor du.... :)

Skrevet

Sett opp et treff i slutten av august kanskje, på tide med treff nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...