Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er enig i den der fjerning av anonymknappen alså.. jeg forstår at folk faktisk vil bruke den om de har noe helt spesielt å spørre om og noe som de føler er flaut/intimt osv.. Men jeg føler den anonym knappen blir oftere brukt til å skjule seg, for å slenge dritt til folk og komme med usaklig piss.. huff..

Klager på at sunn fornuft kommer med alderen.. jaja.. hvor "voksent" er det å bruke en anonymknapp å skjule seg bak, bare for å slenge sånn piss? =) Rare folk alså..

Syns det er helt greit jeg at du har valgt selvbruning istedenfor solarium ;) det er jo opp til hver enkelt! =) Blir bare litt frustrert når det skal komme sånn "alt-vitende" personer med masse påstander, som de har fra... ja hvem vet?? seg selv?=)

syns du er heldig som får til med selvbruningskrem jeg.. selv får jeg det da ALDRI i livet jevnt hehe:) er helt elendig der;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg klart å ligge litt lenger enn 30 sekunder på ryggen uten at det blir ubehagelig så hadde jeg tatt solarium også! Må være bedre å ta det enn å være ute i sola, med tanke på varmen. Min JM sa at jeg kunne sole meg ute, men dekke til magen så den ikke var i direkte sollys. Sikkert alt med måte her og, men det viktigste er uansett å ikke bli FOR VARM!

Men på en annen side, jeg får jo bare sittet i sola, og ikke solt bak, så tror jeg holder meg unna soling frem til fødsel jeg, er ikke såååå lang tid igjen :) Misforstå meg rett, jeg kommer ikke til å holde meg inne frem til fødsel og unngå sola, men kommer ikke til å aktivt sole meg som jeg vanligvis ville gjort.

Skrevet

Neidaaa,det er ikke farlig å sole seg når man er gravid!!!Å at fostervannet KOKER??haha,en god latter her altså:) Hva med folk som bor i sydlige strøk folkens???Tror dere de sitter inne i skyggen i Afrika feks?Der har de også dårlig tilgang på vann mange steder..men så klart,man skal ikke ligge lenge i et solarium,bruk sunn fornuft!!!Er jo mere konsentrerte stråler der enn ute..men ca 15 min et par ganger i uka,er ikke noe skummelt!!!Jeg tok solarium da jeg gikk med sønnen min,og tar sol også denne gangen,deilig:) for å si det sånn,solstråler inneholder vitamin D,og det er BRA for gravide..

Skrevet

det er ikke snakk om masse solarium,bare noen få ganger 10-12 min for å få litt farge,så ikke jeg blir like solbrent som i fjor..tåler skrekkelig lite,de to årene jeg har tatt litt solarium har jeg ikke blitt solbrent,men fikk ikke tatt det i fjor,var ute noen få timer en ettermiddag og hadde smurt meg,men vart helt tomat og vondt i flere dager,orker bare ikke det på toppen av å være høygravid i juli:)

så til deg anonym som er så veldig kritisk til solarium,det er ikke snakk om masse overdrevent gjevn soling over tid,bare 4-5 ganger.. hadde jeg ikke brydd meg om det var skadlig for ungen,så hadde jeg jo ikke spurt her inne...

Ps,er helt enig om den anonymknappen,skulle vært fjernet..:)

Skrevet

Blir så fustrert av å se disse innleggene med at det er kjempefarlig å ta solarium pga ditt og pga av datt.

Bare det at jeg går ut av huset er jo livsfarlig kan jo faktisk bli påkjørt av en lastebil, eller bli angrepet av en vill hund etc etc.

Skal man være overhysterisk kan man like god låse seg inne hjemme og råtne bort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...