Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Opplevde det bare i dag, da jeg har tydligvis kledd alt for mye på henne. Stakkar liten, hun har ikke sagt noe (dvs skreket;o), men hun var skikkelig klam....
så var vi 4 Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Martin bruker kun body inne men likevel svetter han masse. Helt våt i håret sitt noen ganger. Fryktelig aktiv liten krabat
noegodtivente Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg la inn en tråd tidligere i dag ang. klær. litt overumplett av god været. Jenta mi var klam/svett i nakken i går så jeg endte med å kle av både det ene å det andre :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hvordan kler du da Martin ute for å unngå at han skal svette og føle ubehag? Vanskelig vær ute, men det er jo relativt varmt..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Bra vi oppdager det da...for det er jo kjempe ubehagelig å ha for mye klær på seg...det vet vi jo selv:o)
så var vi 4 Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Han har på seg strømpebukse og body og tynne bomullsklær, lue og jakke, og er det vind har han på seg utedress. Går greit ute for da turner han ikke så mye. Bor i Tromsø så er ikke så fryktelig varmt i været ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå