Gå til innhold

send over arbeidslyst noen?:P

Gjest

Anbefalte innlegg

har så lyst å gjøre ferdig siste i leiligheten og vaske over gulvene så det lukter fint og ser bra ut, har masse småting som skulle vært gjort... men null energi til å gjøre det, ser rundt meg og tenker åååh så delilig om jeg får gjort dette nå så alt er fint og klart til lucas kommer.. men så stopper det med tanken..:(

sukk er flere like slappe i dag?

Fortsetter under...

Jeg har dessverre ikke noe arbeidslyst å dele med deg, MEN jeg tenkte at jeg skulle fortelle deg at jeg drømte om deg natt til i går! Du vet ikke hvem jeg er, og vil sikkert synes at dette virker litt vel psyko, men 'here it goes':

Jeg drømte at jeg jobba for mora og farmora til mannen min (noe som egentlig gjør dette til et mareritt, men din rolle i drømmen vipper den tilbake til en drøm. He he.) Jeg fikk aldri helt tak i hva vi egentlig gjorde eller solgte i butikken der jeg var, men plutselig kom du inn- med magen først. Svigers og farmor hadde plaget meg en stund, men nå var de ute en stund, og jeg tenkte derfor at jeg kunne imponere dem litt. (Jeg hadde en slags Askepott-rolle i drømmen.) Jeg er i hvertfall god på å sminke, tenkte jeg, og la deg ned i en slags stressless. (Jeg har jobbet som make-up artist for Dior og Chanel. Og jeg vet hvordan du ser ut, for jeg var den anonyme som skrev til deg at jeg hadde sjekka ut hjemmesida di, og at du lignet litt på hun som lager Nemi- husker du?) Så begynte jeg å sminke deg med toner av gull og bronse, og overdreven Cleopatra-liner, men det gikk dårlig, for magen din var i veien samme hvordan jeg prøvde å komme til. He he. (Det var ikke morsomt i drømmen,- bare irriterende.) Jeg fikk det absolutt ikke til, og klinte liner over nesa di og nedover kinnet. Så kom de 'onde stesøstrene' tilbake, og kjeftet meg huden full, og jeg våknet.

Psyko? Jeg virker sikkert sånn, men du har ingenting å være redd for. He he.

Klem,

Hadde jeg hatt litt ekstra arbeidslyst hadde du fått, men jeg sliter litt selv. Denne uka har jeg vært helt übertrøtt, sovnet på sofaen med en gang jeg kommer hjem fra jobb. Har veldig vondt nederst i magen når jeg beveger meg, så jeg må gå med museskritt. Det kjennes ut som noen tar tak i musklene i den nederste delene av magen min og strekker alt de kan.

Lurer på åssen jeg skal klare meg når magen blir STOR, for jeg sliter og peser nå.

Var forresten inn på hjemmesiden din Tigern, VELDIG FLOTT:) Gleder meg til å se bilder av lille Lucas når han kommer:)

Annonse

takk takk:P er sånn jeg å, rumpa ned på sofan og haka siger ned så er meg sovna;)

aii kjenner til det dær, går som en krysning mellom gås,pingvin og skremt skildpadde:P kynnere er diiiigg vel, regner med det er det du kjenner?:)

hehe skal love deg du får leke hund etterhvert ja., peser som en idiot etter å ha gått til do og tilbake jeg:P

Tusen takk for det, jobber ofte med å oppdatere den:) gleder meg til jeg kan legge inn bilder av han jeg:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...