Gå til innhold

Hører så mye snakk om støttestrømper???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs litt på hva du jobber med og gjør i løpet av dagen, hvis du står mye stille, sitter stille og ikke får beveget deg mye iløpet av dagen kan det være lurt pga blodomløpet..ellers anbefales det å bruke det når grvide flyr..

Jeg sykler og går mye hver dag og har ikke følt noe behov for støttestrømper...

Jeg har gått med støttestrømper i to uker nå, og har dem på hele dagen.

Jeg tar de av dersom jeg sitter ute i solstolen med beina på en krakk.

Jeg bruker de hvertfall når jeg jobber, da jeg står hele tiden (5-6timer).

Jeg har også begynt å tenke på hva jeg skal gjøre når varmen kommer.

Tror nok jeg bruker de derso jeg vet at jeg skal gå mye eller skal på farten og sånn. men dersom jeg bare skal være hjemme er det jo lettere å ta dem av/på. Åreknuter gidder jeg hvertfall ikke ha!

Jeg tror nok at det tidligere en begynner desto bedre, men det er meg.

Det er egentlig ikke no pes å ha dem på, som jeg trodde. de er jo også i hudfarge sånn at jeg kan bruke det sammen med piratbukser uten at jeg ser het fjern ut.

enjoy =)

støttestrømper er kjempegodt å gå med. de kjennes nok litt stramme og rare ut de første gangene, men de hjleper utrloig for beina.

de strammer der det er bra at de strammer, og de øker blodsirkulasjonen i beina slik at vi ikke føles så hovne og slitne.

varmen er heller ikke noe problem, da de også finnes i tynn utgave. slik som de tynne strømpebuksene vet du;)

så kjøp gjerne flere par i forskjellige farger, så har du til itt forskjellig bruk.

selv har jeg tre par av bomullsstypen... kanskje litt varme nå fremover, men helt uunnværlig;)

effekten av støtte strømper er vist du har ødem i bena hjelper st. str. deg til og få ned hevelsen. du tar de på deg om morningen og av om kvelden. dette er ikke noe gravide trenger uten at de får vannansamling i kroppen=)

Annonse

jeg hadde myyye vann gjennom graviditeten også nå etterpå... jeg har så vondt i beina at det er umulig for meg å gå ned trappa om morgenen...

Legen min sa jeg kunne prøve støttesrømper, men hvor får jeg kjøpt dette??

Heisann..

Støttestrømper fås kjøpt på apotek, kanskje hos sykepleieartikler også, koster fra ca 200 til opptil 500 spørs hva du vil ha, trenger jo selvsagt ikke de dyreste modellene!:)

Kjøpte meg faktisk ett par tynne beige idag, så ikke så værst ut det, sammen med piratbuksa:) mine kostet 298,-

Finnes også som strømpebukse til gravide, om vi skulle trenge til vinter'n! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...