Ellapia Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hei ei som lurer=) Jeg har regelmessig mensen på 28 dager hver syklus. Tanta kommer alltid på torsdag morgen, i dag er torsdag IKM for meg men ingen tegn til Tante Rød. Den siste uka har jeg vært plaget med voksesmerter i hele kroppen, vondt i korsryggen og halebeinet og ned i beina og litt i magen.. Er ikke plaget med det til vanlig før IKM. Hva tror dere ? Kan jeg være gravid?
*Mysillen* Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Kan desverre ikke gi deg svar på det Men du har ikke en test i nærheten da?
Ellapia Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 jo skal ta i morgen tidlig... teste negativt på søndag... så tør liksom ikke teste...
♥Tullerusk♥ Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Oj... Skal krysse fingra for at den blir pos i morgen=o)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 hvis du alltid får den torsdagene, og ingen tegn enda, så er det godt mulig du er gravid ja;) men man vet aldri med tante rød. krysse fingrene for deg på testing i morgen;)
Ellapia Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2007 Har fådd den hver torsdag siden SA i november. Håpe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå