Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 hei. jeg hadde en ma i februar(uke 12) og en i slutten av april (uke 8) fikk beskjed om og vente med og prøve igjen til jeg hadde hatt 2 mens. det er nå 6 uker siden jeg mistet. og har enda ikke fått den tilbake. noen som har gjennomgått noe av det samme og vet sånn ca når man får tilbake mensen?? ønsker så en liten en
superk Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 hei. lurer på det samme. hadde sa i i slutten av april. har ikke fått mens. tatt test og den viser svakt positiv. lurer på om det er igjen hcg fra forrige gang eller om jeg faktisk har blitt gravid igjen...Hva tror du/dere?
Ønsker.. Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 hei superk kan nok hende du er gravid igjen da ja. jeg ble gravid igjen med en gang etter ma i januar, så kan det nok hende du har en liten spire i magen igjen. krysser fingra for deg. jeg går fortsatt og venter på mens. håper jeg får den snart igjen. er så kjedelig og gå og vente. vil jo så gjerne ha en liten en, men legen anbefalte meg jo å vente etter 2 mens..
superk Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 OK. jeg håper det beste. Mistet du igjen eller missforsto jeg? er så redd for at det ikke skal gå nå også, selv om jeg har lovet meg selv å bare tenke positivt
Ønsker.. Skrevet 3. juni 2007 #5 Skrevet 3. juni 2007 jeg har hatt to ma. og da anbefalte legen meg og vente til jeg har hatt to mens med og prøve igjen.. men i dag fikk jeg mens hehe gått og ventet på den siden ma i april. så da er jeg et skritt nærmere.hehe skjønner du er nervøs.ikke lett og tenke positivt når man har mista før. det er lange uker før man er på den "sikre" siden. men krysser fingra for deg
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 For meg tok det 7 uker før jeg fikk mensen igjen etter min MA i uke 18. Vi ventet forøvrig etter 2 mens og da var vi så heldige at jeg ble gravid igjen. (Tok eggløsnigstester.) Kjenner meg veldig igjen i ditt sterke ønske om å bli gravid igjen - selv om det føles som en evighet å vente, er det nok lurt å følge legens råd.
torillep Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 hei... godt og se at vi e 2 som ønsker oss så innderli en liten en jeg mistet selv rett før påsken, var da i ca uke 9.. etter en utforkjøring.. jeg fikk ikke mensen før 20 mai.. dvs ca 1 1/2 , 2 mnd etter aborten .. så jeg tror det er veldig individuelt når man får mensen tilbake... jeg har nå hatt litt vondt i ettertid, men vet ikke hva det da kan være... håpe på ditt beste !! lykke til !!
Ønsker.. Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 hei torillep uff det var trist og høre jeg! har endelig fått mens så da har jeg regnet ut at i slutten av juli kan vi prøve igjen. håper virkelig den sitter 3 gangen.. uff da. du burde gå til legen hvis det fortsatt gjør vondt.. jo takk for det og lykke til til deg også. kanskje vi kommer over hverandre i terminklubben
torillep Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 godt å høre man må bare vente, og ikke bli bekymra så fort.. kroppen trenger tid til å komme seg etter noe slik er skjedd.. og man må bare gi den tid .. vi får håpe på at dåkker klare det den her gangen da.. :)min tante sa til med at man må ikke la seg knekke, man må se fremover og gå rett frem.. tenke på at det er en mening med alt som skjer... det har iallefall jeg gjort og det har vært til stor nytte.. noe jeg er veldig glad for... vi prøver hardt for å bli foreldre, men man må desverre ta tiden med hjelp... alle som klarer å få barn burde være vanvittig stolte, for det er virkelig en gave og få barn, da er man virkelig begavet... misunner mange av mine venner som får barn, og håper snart det er våres tur det hadde vært kjempe koselig... skal følge med hvordan det går med deg, om du skriver det her da
Ønsker.. Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 ja det er sant, man må bare ta tiden til hjelp. og at det virkelig ER en grunn til at ting skjer(men tenker jo at hvorfor skjedde deg meg,jeg som ønsker meg så en liten en, og så så 2 ganger) vil bare ha en spire i magen NÅ og at den sitter.. hehe men nå har jeg ihvertfall fått mens så da er det bare 1 mens igjen så kan vi prøve. så håper spiren sitter i august. ja de burde være veldig stolte, er mange som sliter, og virkelig ønsker seg barn. uff vi får nok bare ta tiden til hjelp krysser fingre for oss begge og skal skrive her med en gang det skjer noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå