Gå til innhold

Hvor raskt kommer magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer bare på hvor fort man får mage..skal gifte meg i slutten av juli, og lurer på om jeg er gravid nå.... litt engstelig med tanke på brudekjolen...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 8+3 og har ingen bukser som passer lenger... Håper kjolen din kan legges ut :)

Skrevet

Det er veldig individuelt, men på meg synes det godt. Måtte ut å kjøpe første par mammabukser i dag, deilig å slippe å tvinge seg inn i for trange jeans...

Skrevet

Det varierer fra person til person.. jeg er nå 8+6, med nr.2 og gifta meg i helga.. har nettopp begynt å bli litt oppblåst, men det er ikke noe som andre ser, i allefall ikke under brudekjolen..

Skrevet

eg skal gifte meg når eg e 5mnd gravid.

har kjøpt en vanlig brudekjole, og skal sette inn snøring i ryggen istede for glidelås + legge den litt ut på sidene..

så d finnes mange løsninger om du e redd kjolen ska bli for liten!=)

ellers begynner magen åbli synlig rundt uke 16ca,men e jo ikkje kjempe stor då

Skrevet

Ved første graviditet tok det en stund før det begynte å synes, jeg tror det var rundt 12-13 uker, jeg. Men med nummer to kom magen med en gang, rundt 4-5 uker! Altså, det var ikke nødvendigvis "magen" som kom, men oppblåsthet og hovenhet...- men det går jo for det samme, for buksene fikk jeg uansett ikke på!;) Nå nummer tre, kan jeg vel se antydningen til samme forløp som med toer'n, for de minste buksene allerede for stramme livet og jeg er bare 5 uker på vei nå...!

Skrevet

jeg er 10+3 og passer foreløpig stort sett alle klærne mine. (Dette er ikke min første graviditet).

Skrevet

Er også 10+3 nå, og for meg passer de fleste klærne enda, selv om jeg kjenner at noen bukser strammer litt mer enn vanlig nederst på magen. I forrige svangerskap hadde jeg ikke noe særlig mage før jeg var ca. 15-16 uker på vei.

Skrevet

Jeg er 10+2 og passer 2 av de videste buksene mine så vidt enda..... Går i løse og ledige joggebukser, deilig!! :D Men tror ikke nødvendigvis det er "mage" i den forstand.. Matinntaket har jo gått opp litt, og jeg er veldig oppblåst..

Skrevet

Dette tror jeg varierer mye. Venninner av meg har fått mage allerede i uke 8-9. Selv fikk jeg mage sent. Med nummer to fikk jeg ikke synlig mage før i uke 19-20! (enda det ikke var lenge siden jeg hadde vært gravid sist).

Skrevet

Er det noen som vet når 'normert tid' for gravidemagen er? Altså når lufta går over til å blir 'faktisk' mave?

Skrevet

Fikk ikke mage før jeg var 33-34 uker på vei! utroolig kjedlig...mange som ikke trodde jeg var gravid en gang! I uke 37-38 da så folk atte jeg virkeli var gravid...ble plutsli stor over natta :) Men en annen veninde aav meg måtte begynde å bruke mamma bukser i uke 9-10...Hun er i uke 27 nå..Og er STOR!:P Å så har jeg en annen veninde som fikk mage i uke 15-16...:) Så det varierer veldig mye :)

Skrevet

Jeg er 7 uker og passer nesten ingen bukser.....magen står rett ut!!!!!

flaut hehe selv om det ikke burde være det :=) men som nevnt her så er det veldig individuelt..

Skrevet

Til dere som mener dere har mage i uke 7-8: I uke 10 er livmora på størrelse med en appelsin... At man kan legge på seg og bli oppblåst er en ting, men tror ikke det er så mange som ser så veldig gravide ut før uke 10-12 hvis det er 1 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...