Gå til innhold

Hvordan vet jeg at alt er bra?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 11+2 og har hatt ømme bryster og vondt nederst i magen litt av og på. Dette er jo vanlig, men noen dager kjenner jeg ikke så mye og da lurer jeg på om alt er ok! Har ikke vært kvalm i løpet av denne tiden(bortsett fra en sjelden gang), men har vært ganske sliten og trett. Nå kjenner jeg at jeg blir fortere andpusten enda jeg er ganske godt trent, er det flere som har det sånn?

Og er det bare slik at man skal gå rundt og regne med at alt er bra?

Skal jo til legen snart, men får ikke ultralyd før i uke 17-18..

Fortsetter under...

jeg tror man bare må tenke så positivt man kan! før man når uke 20 ++ så er det lite man kan kjenne etter på! etter da, vil jo babisen sparke, og spark betyr liv!

jeg fikk ikke tidlig ul av legen, selv om jeg var bekymra (har en søster som bar på et ikke levedyktig foster) også leser man om så mange ma og sa her inne!

tror alle gravide vil bekymre seg, uansett om det er grunn til det, eller ikke! selv tok jeg en privat ul i uke 12, for å se om hjernen utvikla seg, og om ting var på rett plass! alt så veldig bra ut, og legen sa at sjangsen for at noe skulle gå galt, var lik 0%

så gikk det et par dager, så var jeg bekymra igjen!! ;)

så vi får bare ta det som det kommer, og ikke stresse så mye med alt som kan gå galt! stress og adrenalin er ikke bra for fosteret!

du får trøste deg med at du har kommet så langt som du har, og sjangsen for at noe går galt nå, er veldig liten!

lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...