*Mysillen* Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Er på dag 15 eler 16 i dag jeg....Ikke kjent noe til EL enda Bruker som regel å gjøre det...Kanskje det bare er enda en lang syklus tro??? Jaja...Uansett så er det fortsatt minst 14 dager med venting før TR kommer.... sukk...
*Mysillen* Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Håper bare jeg får el snart nå...så tanta kan komme.....går her og bare venter og venter...hehe! prøvd lenge du eller?
♥Tullerusk♥ Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hei mysill=o) Har forsatt mensen jeg men håper blir ferdig med den snart=o) Kanskje du ikke kjenner EL denne gangen?? klem
*Mysillen* Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Spørs det ja....Men vet at jeg kan ha EL fra mellom 10-14 dager før IKM.. Så får bare vente å se.... Gleder meg til TR kommer......Da er jeg nemlig enda et steg nærmere det å kanskje bli gravid
kattungen Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Venter på EL jeg også, men lurer på om jeg skal kaste meg uti som prøver eller ikke (skummelt). Lurer i såfall på om dere har sex på EL-dagen eller dagene før Evt hvor mange) eller begge deler?? Hva er lurest tror dere?
*Mysillen* Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2007 vi har hatt et heller "avslappet" forhold til det... hatt sex når vi har følt for det... sånn at det liksom ikke blir plikt sex...for da tror jeg fort en kan gå lei.. heldigvis for meg da så er vi begge to glad i kos....hehe!
2009baby!!!! Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Vet ikke om jeg kjenner når jeg har el, men er på dag 13 nå, så den er vel på trappene i helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå