Blåttkryss Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 He he... det er jo typisk!! De små babyene skal jo ikke sove på magen, men på ryggen, og være aktive/"trene" på magen, for nakkemusklenes del og sånn.. Min lille tulle er i fyr og flamme når hun ligger på rygg.. Fekter og veiver og småpludrer. Når jeg legger henne på magen sovner hun tvert! FLere?
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 sånn var knøttet også til han ble 3-4 uker. Derfor ble det gjerne til at han sov søtt på magen sin, mens mor satt vakt som en løvinne
Blåttkryss Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 he he.. sånn her og! Og jeg som skulle gjort så mye når hun sov!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Bare kos deg med det mens det varer. De er så søte når de ligger og sover på magen. Med knøttet er det i hvertfall helt slutt å sovne i mageleie...leeeeenge siden han gjorde det. Men du kan jo prøve å vippe ham forsiktig over på ryggen, ofte gikk det bra her bare han rakk å sovne skikkelig Savner fremdeles at jeg bare kunne plassere ham oppå pappans brystkasse også vips sovna han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå