Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Vet at dette var viktig under svangerskapet og i barselstiden, men hva når renselsesperioden er over, kan vi slippe å knipe da...?Lei av å tenke på at jeg må knipe....når vet jeg om jeg kan slutte å knipe? Føler meg i knipe, her, jeg...
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hehe. Egentlig er det sånn som du skal gjøre hele livet for å beholde kontrollen:) KJipt å fly med konstante våte flekker når man blir gammel. Endel som er heldig nok til at det ikke er behov for det, men en bekkenbunnsmuskulatur som har vært gjennom graviditet, fødsel, litt løp og hopp og bæring trenger vedlikehold hele livet..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Om du føler deg fin kan du slutte med kniping 3 mnd etter fødsel. Da mener jeg knipeøvelser hver dag 30 stk. Du finner øvelser her på dib. Kjøp smartballs og bruk dem et par ganger i uka for "vedlikehold". Urinlekkasje rammer ikke bare gamle, men også unge og det kan komme år etter fødsel. Selv sleit jeg veldig rett etter fødsel,men har knepet meg nesten helt tett. Så det lønner seg å ta knipinga på alvor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå