Gå til innhold

Min lille på 9 uker har sprutbæsj...er det diare?Hvordan vet man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille på snart 9 uker har hatt sååå mye gul bæsj i bleia hver gang hun har bæsjet i det siste (De siste ti dagene?) Det har virket ganske så tyntflytende (men det er den jo egentlig ellers, også, så ikke lett å si HVOR tyntflytende den er) og er nå usikker på om dette kan kalles diare?Uansett, virker som om hun sliter en del for å få presset ut det hun skal og når det først kommer, ja, da koker det og spruter i bleia....Hun promper også en del, høyt, nesen som en voksen-promp...

Og, når bæsjen så er i bleia, så er det ofte så mye at det tyter opp over ryggen, så både bodier og annet må skiftes....

Jeg begynner nå å lure på om dette er normalt? Er det noe jeg spiser, tro? Jeg må innrømme at jeg nesten er avhengig av sukkerfrie drops, sukkerfri tyggis etc, og det er det jo endel lakserende stoffer i....(Håper ikked et er årsaken?) Noen som vet?

Skrevet

Heeeeeelt normalt! De har rennende bæsj helt til du begynner med fastere føde.

Skrevet

Har opplevd det samme flere ganger. Er nok ikke så unormalt det der.

Skrevet

Alle babyer bæsjer sånn. Særlig om de ammes og dette hjelper ikke før de begynner med fastere føde eller mme. Helt normalt dette:-)

Skrevet

noe sikkelig gris, men jenta mi var likedan. Vart bedre etterhvert. Mang en god body med flekker her i gården ja.....

Skrevet

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...