Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Og jeg som trodde at nå satt spira, men der tok jeg feil gitt Ønsker meg så sårt en liten baby i magen nå.... Så da er det bare å hoppe over i 5 pp da Kjipt assa Er litt mye lei meg nå...... Klemz fra en litt betutta:
Nordlyspar♥ Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Huff... sender en varm klem til deg.... regner med at tanta mi kommer i løpet av dagen.. Men neste PP skal det klaffe for oss.... jeg krysser fingrer og tær for deg...
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Takk for den varme klemmen ;o) Jeg håper oxo at det klaffer for oss neste gang.... Skal krysse fingre og tær for deg jeg, så får vi holde hverandre oppdatert på hva som skjer.... Klemz..
skimre Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 kjenner hu er på vei her også så det er vel bare å hive seg inn i en ny pp jenter... *varme trøste klemmer*
Ellapia Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Skal ha tanta i dag men hun er ikke kommet ennå, kansje hun kommer i kveld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå