Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Har lenge gått og siklet på Hartan kombivogn. Men prøvde den i butikken med saueskinnspose oppi...det blir jo kjempetrangt. Prøvde den på andre vogner bare for å sammenligne. Så minus på Hartan kombi er veldig smal bag. Noen som kan hjelpe meg med en bedre en? Vil ha 3-hjuling...føder i oktober (altså en som egner seg til vinter og snø med saueskinn m.v oppi)
Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 ..hva med Hartan Duovogn istedenfor? Skikkelig tøff bagdel med god plass. Jeg var ihvertfall kjempefornøyd med min!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Hei! Har en en Quinny Freestyle 3XL. Fødte i februar 06, brukte voksipose frem til sommeren 06 og deretter saueskinn på sommeren og voksipose igjen på høsten 06/vinteren 06/07 og våren 07 - er kjempefornøyd med valget av 3-hjulingen... Den er svært solid og jeg kommer til å bruke den frem til neste år... Fint på all slags føre, snø/is/slaps/regn, men aller best på tørr vei!!! Og ikke minst kjempefin å sette bilstolen på vogna når snuppa sovner i bilen!!! Helt fantastisk til å gå inne i butikker med, hjulet kan både låses eller settes til svingbart med et lite klikk, du snur vogna på en fem-øring!! Kan absolutt anbefales... Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hartan duovognen var fin, men jeg bor i 3. etasje uten heis og synes selve bagen var veldig tung...har forresten funnet meg drømmevogna senere idag...TFK twist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå