Gå til innhold

Ble skuffet over "drømmevogna" idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge gått og siklet på Hartan kombivogn. Men prøvde den i butikken med saueskinnspose oppi...det blir jo kjempetrangt. Prøvde den på andre vogner bare for å sammenligne. Så minus på Hartan kombi er veldig smal bag. Noen som kan hjelpe meg med en bedre en? Vil ha 3-hjuling...føder i oktober (altså en som egner seg til vinter og snø med saueskinn m.v oppi)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..hva med Hartan Duovogn istedenfor? Skikkelig tøff bagdel med god plass. Jeg var ihvertfall kjempefornøyd med min!

Skrevet

Hei!

Har en en Quinny Freestyle 3XL. Fødte i februar 06, brukte voksipose frem til sommeren 06 og deretter saueskinn på sommeren og voksipose igjen på høsten 06/vinteren 06/07 og våren 07 - er kjempefornøyd med valget av 3-hjulingen... Den er svært solid og jeg kommer til å bruke den frem til neste år...

Fint på all slags føre, snø/is/slaps/regn, men aller best på tørr vei!!! Og ikke minst kjempefin å sette bilstolen på vogna når snuppa sovner i bilen!!! Helt fantastisk til å gå inne i butikker med, hjulet kan både låses eller settes til svingbart med et lite klikk, du snur vogna på en fem-øring!! Kan absolutt anbefales...

Lykke til =)

Skrevet

Hartan duovognen var fin, men jeg bor i 3. etasje uten heis og synes selve bagen var veldig tung...har forresten funnet meg drømmevogna senere idag...TFK twist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...