Gå til innhold

Er visst i gang!

Motti

Anbefalte innlegg

Hei damer,

jeg har 25 d til termin, men i dag har jeg vært på sykehuset og fått konstatert 2 cm åpning, tegningsblødning og helt flat livmorhals (tror jeg han sa, jeg var litt svimete...) Begynte med svake rier i natt, de har ikke blitt noe verre, så nå er jeg hjemme til i morgen, hvis det fortsetter på samme måten. Jenta var stor, sa legen, over 3500, så hvis det ikke skjer noe mer, får de nok hjelpe til, uten at han sa noe mer hva det ville innebære. Har jo høyt blodtrykk og problemer med sukkerintoleranse, så tror ikke de vil insistere på at jeg skal gå så lenge som mulig.

Vel, dette kan jo ta litt tid, men får bare være tålmodig, fikk akkurat pakka bagen nå og satt på babytøy på vask (trodde jeg hadde god tid...) Tenk; i løpet av et par dager kan det være skjedd! Helt uvirkelig!

PS. Leste tråden fra anonym som klager på negativitet her inne: for noe tull, da har hun ikke vært på de andre foraene og lest, her inne er det jo bare ordentlige mennesker, og folk som støtter hverandre. Kanskje derfor så få velger å være anonyme her? Hint!

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...