Gå til innhold

Ble skuffet over "drømmevogna" idag...

Anbefalte innlegg

Har lenge gått og siklet på Hartan kombivogn. Men prøvde den i butikken med saueskinnspose oppi...det blir jo kjempetrangt. Prøvde den på andre vogner bare for å sammenligne. Så minus på Hartan kombi er veldig smal bag. Noen som kan hjelpe meg med en bedre en? Vil ha 3-hjuling...føder i oktober (altså en som egner seg til vinter og snø med saueskinn m.v oppi)

Fortsetter under...

Annonse

jeg (ehh..svigers) har kjøpt Jane Slalom Rebel Formula Pro. Men den har ikke kommet inn til butikken enda, så jeg venter på telefon...

gleder meg til å prøve med saueskinnet i (som er fra 83) - men det så ut til å gå bra.

åssen farge har dere quinnydamer kjøpt da?

jeg hadde den sorte sportsdelen fra før,så vi skulle bare ha bagen..og endte opp med RØD bag,etter intens overtalelse fra pappan,som har tatt heelt av hva barneutstyr angår denne gang:oO

fortsatt ikke sikker på hva jeg synes om fargen..kunne tenkt meg sand jeg da..

Haha.. Blir sort på meg! :) Sto mellom det og marine... Men synes den sorte var mer klassisk.. :) Også passer den fint med den vinrøde fargen på kordfløyelen utenpå saueskinnet! haha.. :) Pluss at pappa'n har tenkt til å klistre på visse klistremerker når det er tippeligakamper! haha.. LSK-fan han.. Så han er veldig fornøyd med sort! Hihi..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...