Murmeline Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Lurer på bredde og høyde på panelet, merke, og hvor stor baby. Har sydd en, men den ble litt for bred i panelet, og skulderstroppene for smale.
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 http://www.tettinntil.com/SYSIDEN_MeiTai1.htm Kanskje? Får ikke lest, har en kravlekravle Embla på fanget/tastenhe... Hn hilser@¨hdkjnclll.l...l.ll.l.l.l.l.l..l.kmøl
Murmeline Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Ohhhhhhhhh, så søt du er vennen! Og det var faktisk en oppskrift jeg har oversett der ja, så fikk litt nye ideer:) Kjenner til tastetroll ja, blir mye rart på msn for tiden... Noen her med babyhawk også? Har bare prøvd den, og liker fasongen så godt! Hvordan er panelet? er det smalere nederst?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 åh, takk akkurat det jeg har sett etter, en orntlig beskrivelse av syinga!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Duuu, jeg plundrer litt med å få igjen min symaskin, har lånt den bort i 5(!!!) år nå... Hvor mye skal du ha for å sy for meg? Kjøper seff stoff selv...
Murmeline Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2007 Haha... 5 år! Ta med stoff og kom på besøk en dag, regn en full dag, så drikker vi kaffe og syr litt:) Du trenger en drøy meter (1,5 kanskje.. 140bredde) av det stoffet du vil ha til seler og en liten stoffbit av det du vil ha til panel. Sist brukte jeg et putetrekk...
Murmeline Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2007 Da har jeg sydd ferdig, ble en blanding av sjal og mei tai! Med svært brede stropper fordeles trykket helt jevnt og jeg slipper babybjørn-skuldre:) Litt halvelastisk, fungerer kjempefint, må bare stramme godt. Snuppa har aldri kost seg så åpenlyst på butikken før! Hurra!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Jeg vil oooooooooooog!!! Men oldis-maskinen som jeg arvet er bare F#&K! Tenkte jeg skulle svinse innom standen til Tettinntil på messa, men det koster jo å kjøpe... Hvor mye koster det ca å sy selv? Gikk i en halvtime med BabyBjørn på S.torvet i dag, og herregud så vondt jeg hadde i skuldrene etterpå!! Grrr, så utrolig bortkasta å kjøpe den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå