Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er student og har deltidsjobb i tillegg. Jobben innebærer ståing og gåing i 8-9 timer i strekk og det er sjelden muligheter til pause, kan ta meg 5 min pause i løpet av en dag om jeg er heldig. Sommersesongen står nå for døra, noe som innebærer mye jobbing og mange lange travle dager ( er til tider ganske så mye stress). Har på en måte lyst å si til sjefen min at jeg er gravid, sån at de har forståelse for at jeg ikke yter 100% (må sies at jeg er generelt trøtt og sliten for tiden, så de merker det nok). Men på en annen måte synes jeg det er litt tidlig da jeg bare er 8 uker på vei. Så lurer på om jeg skal holde ut tre uker til for etter det har jeg ferie i tre uker ( jobber ikke så mye fram til ferien). Så forteller jeg det heller når jeg kommer tilbake etter ferien. Noen synspunkt/ tips/ inspill? Noen andre som har fortalt det så tidlig?
Astrid21 Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Siden du har denne jobben som du har er det kanskje lurt å si det..Slik at du ikke risikerer å miste jobben pga at du ikke yter 100%..Hvis du klarer å holde ut til etter ferien er kanskje det det lureste siden du da er lengre på vei...Det er vanskelig å gi innspill på slikt men jeg prøver..Synes du skal gjør det du føler er best for deg=) Er din kropp og ditt barn!=)
kariuss Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har også en jobb hvor jeg står hele dagen, og løfter til tider veldig tungt. Jeg sa det bare noen dager etter jeg fikk vite det. Syns det er veldig greit jeg, så vet sjefen om at jeg er litt dårlig,hadde så mye vondt i ryggen så da ordna hu fysioterapeut time og greier på jobben så tror i det kan være greit å si. De har jo taushetsplikt så, er jo ikke no farlig så lenge man har en grei sjef =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå