lillemor_og_jeg Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Har en tulle på 5 uker, hun virker som om hun trenger en del tid for seg selv rett og slett. Blir sint og sutrete hvis jeg feks. skifter bleie eller klær men så fort hun blir lagt i senga og får sprelle for seg selv er hun storfornøyd. Hun er jo ikke alltid sånn selvfølgelig men trenger litt space hver dag virker det som. Er det vanlig at babyer er sånn? Har inntrykk av at mange må ha selskap nesten hele tida..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Veslefrøkna her i huset er og har alltid vært sånn. Hun er snart 5 måneder, og synes det er veldig bra å bli kost med, lekt med og aktivisert i perioder, men så sier hun tydelig i fra når det er nok. Og da er det bare en ting som hjelper, og det er å la henne være helt i fred. :-) Så de små er vel som vi voksne, antar jeg, vi trenger vel også bittelitt tid for oss selv noen ganger. Det blir jo fryktelig mange nye inntrykk for et lite hode å hanskes med i løpet av en dag. Merker det spesielt når vi har hatt besøk eller vært på besøk. Hun blir rett og slett sliten av alt styret. :-)
Storebror & Lillesøster Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 her hylte gutten til han ble lagt i senga si,skulle sove i fred...
Stratos med 3 barn Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Min var også sånn når han var mindre Akuratt som om han ikke brød seg om andre mennesker i det hele tatt og meg var den minst interessante. Men det er gått over, nå er det morsomste som finnes å klatre i buksebena mine. Han klarer seg fremdeles alene altså, men er veldig selskapelig blitt. Nyt tiden!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Knøttet sier ifra når han har fått nok ved å hyle eller sutre alt ettersom hvor lei han er. Da er det bare å legge ham pent i baggen hans så han får være i fred Men andre ganger "roper" han på oss fordi han vil bli tatt opp da :-)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Mina er også sånn noe hun har vært helt fra starten. Hun er nå snart 9mnd og stortrives i lekgegrinda med lekene sine.. Må innrømme at det er utrolig deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå