Mitzy Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Etter SA 4. Mai så tok jeg graviditetstester helt til de var negative. Så for en ukes tid siden fikk jeg EL slim og stikninger i eggstokken som jeg pleier ved EL så tok for moroskyld en EL test. Den var positiv. Dagen etter og. Og idag idag var den positiv. Skal jo da ha mens om en uke tenker jeg..(har ikke kommet igang med den etter SA) Tatt Graviditetstest idag og den var negativ og det er jo bra så lenge vi skal vente ei stund med og prøve. Men hvorfor er den fortsatt positiv? Jeg blir helt surrete siden jeg ikke har sex da den er positiv og noen dager etterpå. Uff..håper dere forstod spørsmålet:o)
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Hmm. Min var positiv i nesten 2 døgn. Tror det er veldig individuelt, noen slår veldig kort ut... Du får forsøke igjen i morgen. Ellers er det vel enten å kaste seg i prøvinga eller holde seg unna et par dager til... Eller bruke annen prevensjon så lenge )
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Glemte å si at man kan få ganske merkelige sykluser etter sa... kanskje det har med det å gjøre?
Mitzy Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 Ja, kjett at den ikke er på tur ennå. Men og få 2 positive EL tester med en ukes mellomrom..Har jeg hatt 2 eggløsninger da? Regna nesten med at den var negativ så fikk litt sjokk. Da ble det ikke noe på han idag heller. Hvis han ikke durer til byen og kjøper regnfrakk da,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå