Gå til innhold

dere som har brukt/bruker CB-test med kryss

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har prøvd meg på den type test denne gangen og lurer litt.. har normalt ca 35 dagers syklus og EL pleier å være rundt dag 25.. El kom på dette tidspunktet denne gangen og..(fikk utslag på EL-test).. etter dag 8 etter EL har jeg begynt å få mye murringer og stikkinger..kjenner at mensen er på vei,men kommer ikke.. har et "sug" i underlivet + mye utflod+ utrolig trøtt.. men så da,til poenget..;) Har tatt to CB-tester og får noen prikker øverst der streken skal gå nedover..og så så jeg på testene en halv time etterpå og da kunne jeg SKIMTE en blå svaaak strek.. kan det bety at jeg er gravid eller er det vanlig å få litt prikker på streken som skal være nedover? trodde kanskje at hvis det skled farge over på den streken så skulle det ha vært nærme den vannrette streken?det er det ikke.. hmm..noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal være forsiktig med å juble... CB har i følge noen innlegg tidligere her hatt for mye blekk i noen av sine "kryss-tester", som kan vise seg som prikker og svake streker.

Men det er klart, du kan jo helt sikkert være gravid! Det hadde vært flott! Jeg hadde tatt ny test om et par dager og sjekket da. Høres jo ut som om du har et par symptomer eller to også!

Håper du er gravid, jeg! Lykke til!

Skrevet

Vent noen dager og test igjen. De sier at hCG-nivået skal doble seg på to-tre dager, så da skulle du i alle fall få en klar og tydelig strek. Skal krysse fingrene for deg, jeg, så lenge! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...